2010年3月26日 星期五

我要白瓷無瑕肌part.2

相信都無咩人唔知捱夜,夜瞓或缺乏休息係美容大忌,係導致肌膚暗啞一大禁忌..不過知易行難, 有幾多真係做到11點前瞓覺..尤其好似我尼d咁忙要返2份工再加返學的港女 ><..所以既然內調唔得就唯有靠外調但係就真係要靠特效的產品先得連續試用左estee lauder嶄新突破亮白精華2weeks…

真係你話無新意都好..除左勁”works”尼個字眼真係無咩其他形容詞可言首先佢係目前我用過的美白產品中最快見效而且係keep住地有所加強個成效的產品..因為好老實我都用過其他品牌的美白產品亦都有效..但嗰個持續性見效度就真係無尼隻咁明顯..同埋可能好多人都以為尼個brand好似係for d成熟年紀大的人先啱用好似好笠咁!…我可以講佢真係一d都唔笠係超快吸受..因為佢係有抗荳功效咖嘛..試想下如果佢笠而難吸受點抗荳啊?..我第一個用唔到啦,,之前我做過skin test都話我尼d易生粒粒的皮膚一定要用d易吸受, 份子要好細緻的產品先可以咖,,,同埋我真係好鍾意佢個去印效果真真真係可以去到d千年荳印, 感覺好似將我尼d翻發左n咁多次的荳印連根拔起咁


2個星期試用前



試用左2個星期後



沒有留言:

張貼留言