2009年8月6日 星期四

set頭里程part2


經過左之前3堂的基礎課程(分界, 夾卷, 夾直, 擯辮).....昨天上4堂啦~

唉!話說為左昨晚課, 我專登前一晚練習呢個五手辮, 好不容易終於擯到分界清晰, 平伏和緊緻...點知今堂做用全頭頭髮擯一條五手辮, 原完大失敗..........睇嚟擯辮係我個死穴ar,要再練下先得...跟住阿sir再限定要我哋先分前後半個頭, 前面要分3個section, 前中要mod一個鬆的twist+pin, 左右各一個 normal twist, 後半頭夾曲(但不限方向曲度)自由發揮,限時45min完成.....twist唔知點解我又好快上手(可能呢d快靚正嘅手法最啱我呢d懶人), 跟住到夾曲時......初次要自己去諗造型...有點不知所措....唯有憑直角行動, 我將d頭髮夾成不同方向的卷, 然後扮晒有凌亂美咁加pin夾夾夾.....跟住終於到阿sir comments la...我望一望自己的"杰"作真係..............阿sir好沉靜咁左右研究左around 1min... 突然講左句"我幾鍾意你整呢個頭wor"...我眼都凸埋當堂仲好口快快咁答左一句"你咁特別ga"......haha(苦笑)令次真係名符其實的無心插柳.....唯左我可以做好第一次outjob assistant 的工作, 唔會跎手lun腳....都係鉋多d髮型書先



 

 

4 則留言:

  1. 頭髮少好難搞
    [版主回覆08/08/2009 08:50:00]頭髮多更難搞, 因為少還可以利用駁髮, 但係多就唔可以剪佢ga ma

    回覆刪除
  2. 我冇你咁有創意, 我超簡單....
    [版主回覆10/16/2009 13:37:00]我尼個都好simple....兼求期><!!!!

    回覆刪除
  3. 睇左我個 Blog 就明白咩要 "求其" 啦!!!

    回覆刪除