2009年8月16日 星期日

自家練習~

夜深了, 可以攞阿mary姐出嚟練習吓...結果我用現在僅有的技術整左兩個款......我發現mary姐d頭髮好厚但係唔係好夠長.........太夜la,明天要早起返工......要快d執嘢同埋掃乾淨mary姐d頭髮.....每次mary都甩超多頭髮....睇嚟離禿頭日子不遠了



 

 


4 則留言:

  1. HIHI~你好呀
    你個blog好useful ar~我有個問題想請教你ga...
    我塊面好多好多暗粒...d暗粒成日都會變左做暗瘡><
    我晒過好多$去醫啦,睇醫生都試過都冇用,美容院唧完又會生返...
    有冇方法可以幫下我呢?
    [版主回覆08/17/2009 09:00:00]thx
    你首先係要find out左個成因先可以對証下藥咖,你係成面生還是局部?

    回覆刪除
  2. 都可以話成面
    主要係兩頰的下面(即係塊面的U字位)
    thanks!!
    [版主回覆08/17/2009 13:09:00]由於我自己唔係d咩皮膚專家, 我只可以將我自己的經驗話俾你知, 但係真係我啱唔代表你啱用,因為我之前爛面個陣都成日一聽到話邊隻醫粒粒好好ar,邊隻又好wor ar, 但一試上面咩效果都無....超disappointed...所以你真係要由自己生活習慣,細微處和飲食去找出誘引的...如果係主要生係'u"字位通常都係腸胃比較差和受荷爾蒙影響, 同埋你又要睇下自己係咪油性皮膚, 個d暗粒係呈紅色/白色/黃色, 它唧唔唧到東西出來? 按上去痛唔痛?我自己係缺水皮膚, onlyT字位較油, D間粒唔痛. 多數係無色/白色, 唔會變暗瘡通常係我自己忍唔到手唧到發炎,...我自己覺得較有效的方法係千萬不要用卸妝油,SKINCARE儘量簡單, TONER-LA ROCHE PROSAY AFFCAIR K- 保濕CREAM用返同LA ROCHE PROSAY效果好D如果唔係URIAGE都OK(不含油份)早上一定要有防晒. 食B雜/乳酸菌丸(CITYSUPER買), 同埋我發現如果用LA ROCHE PROSAY AFFCAIR K有效個D通常用FANALISE個支去暗粒好勁個支SERUM係無用.....

    回覆刪除
  3. 好多謝你呀~多謝x10000!好詳細
    等我都試下 LA ROCHE PROSAY 呢個牌子先,但我都幾易敏感,請問佢敏感皮膚用得嗎~?係咪去專櫃買有保證d?我見yahoo $160有一支,但我又唔敢買...
    B雜/乳酸菌丸係咪可以腸胃好d? 大概幾$呀?
    sorry呀咁多問題,因為我身邊d朋友好少有呢d問題...冇人明白我感受><
     
    [版主回覆08/17/2009 23:10:00]la roche prosay本身係for敏感性skin用, 連bb仔都用得加上係醫學品牌ok咖,我覺得你1st time用去cwb世貿中心嗰間旗艦店好d wor, 一嚟嗰間d bra pro d, d products齊d fresh d(因為無射燈照住), yahoo單買1支都$160咁貴, 你去買佢個setaround$2佰幾又有呢支皇牌去暗粒, 又有好似係洗面(仲有其它...但唔記得la, 可能轉左其它都唔定), 又可以join member而且佢又會送samples俾你試~抵好多. B雜係可以改善同穩定你的體質樸(其實好多時去睇皮膚doctor佢都會開B雜俾你)其實平平地去fancl買好似$40零蚊, member的話仲抵.,乳酸菌丸-改善腸胃同埋令你的體質唔好帶過多的酸性(酸性多皮膚就會生粒粒)我好似買左$98, 其實唔洗一次過食晒2隻, 食完B雜先la, 因為同一款補充丸食耐左就沒咁有效, 到時先轉乳酸菌丸

    回覆刪除
  4. THANKS晒你呀
    我聽日會去cwb and fancl買黎試下
    希望今次會好返啦~但無論點,我都衷心感激你 ^_^

    回覆刪除