2009年8月23日 星期日

練妝 again~

又一次係網上面誠邀到嘅model- Daisy~超年輕, 雖然次前佢同我提過剛考完會考, 但沒想到見到真人比預期中樣子更細過(每一次約素未謀面的人練妝, 其實我都會好大壓力, 有一種好似明明你都讀好晒書, 但一去到考場卻腦海一片空白的感覺, 真係要再練多d, 練到自己無晒呢種慌亂感先得! p.s要thanks daisy回家補影相片給我, 我到現在都係成日唔慣要影相, 經常唔記得影, 好在daisy 記得影返俾我

同daisy小妹妹今次的練妝又俾我遇到一個前所未有的狀況就係皮膚容易出油同發紅,同埋原來好似daisy呢個例子眼頭加深拉近兩眼距離會更好

眼蓋因為容易出油唔可以用我常用的個種滑身cream shadow 啦!睇嚟我個百寶箱d工具都係唔夠, 要加添d for油性同皮膚容易發紅的人士啱用的products先得~

***haha我都幾好彩, 遇親嘅models個個都好幫我, 話第時有需要再搵佢哋幫手練妝~many thanks for你們的支持~

daisy:我好快就會學幫人痴雙眼皮膠紙同假眼睫毛, 到時一定搵你ar~如果你唔洗補習的話, 話晒讀書緊要ar~一齊加油努力~

2 則留言:

  1. 似尋晚5號個港姐
    [版主回覆08/24/2009 09:11:00]係咩~我無睇過今屆港姐

    回覆刪除
  2. 哇~~我唔記得影tim..
    但我媽咪都話,幾靓個妝.
    多謝你啊幫我化得靓靓.
    俾個 你.
    [版主回覆08/24/2009 14:27:00]THX 你 ar~你都要加油ar~
     

    回覆刪除