2009年8月27日 星期四

Biotherm Skin Vivo 新品發佈會探索行動

好開心日前有幸出席到Biotherm Skin Vivo 新品發佈會, 好彩比我撞到上次SOFINA識到的朋友...有伴了~大會也很周到的安排了一D事前小遊戲給大家KILL TIME AR...HOHO仲有意外的收穫TIM
~

玩估手指模遊戲~

排到我啦,等我打返個手印, 係夜光印, 要用電筒照先知結果


結果...我係估中咖.....下面係解說...各位都一齊睇下準唔準


HAHA~呢SET就係WIN返嚟嘅GIFT LA~唔記得影埋全相, 內有一支BODY CREAM+SHOWER CREAM同埋圖中嘅呢支香水
~


玩完GAME, 活動亦要開始LA,入場LA好似去睇戲咁!每一先派發左一副立體眼鏡~EEE.....除左去迪迪尼,我都未睇過第2次3D FILM WOR~咁創新的發佈會還是首次體驗

, 全新的座位左右均放左此次發佈的主角 "Biotherm Skin Vivo" 系列俾我們可以有視覺的感受之餘亦可以有即時的親身感受


開場看了一場製作很認真的3D影片, 影片中還介紹了國際代言人名模Shanna Click


然後由專業醫生為我們上了一堂很詳細關於DNA的生物課~



跟住終於見到嘉賓藝人廖碧兒及名模Jocelyn Luko分享一下她們對Skin Vivo 的親身體驗, 連埋司儀楊洛婷~三位美人立足於台上, 果然藝人真人真的是比一般老白性樣貌來得精緻漂亮




以下就是我今程的總收穫, 真係得大豐收

非常貼心的除了送增SKIN VIVO SERUM貨裝一支還給了整套SKIN CARE的TESTER, 啱晒我呢D成日要出TRIPS的人~


BIOTHERM呢個全新系列標榜只要4星期,即可逆轉10年肌膚年齡, 真是令我萬份期待, 話晒年事日高,真係好感覺到皮膚嗰種"今非昔比"的感覺~昨晚已急不及待率先試用左, 當然唔係仙丹唔會有什麼即時FIRM左的效果, 你估PHOTOSHOP 咩, 不過起碼對於我呢D極級麻煩的皮膚(一用左唔啱D嘢上面, 即時9秒9生粒粒..效果快過打針),今朝起身並沒有長到粒粒AR~..好等我再試真佢, 如果真係WORK再同大家SHARE~.......全文完...多謝收看


2 則留言:

  1. 廖碧兒瘦咗好多呀~仲靚女過隔離位混血model
    有貨裝咁大支的野送,真係好抵呢~~

    回覆刪除
  2. 係wor佢真人一d都唔橫,好索....另外係戲院裏面d座位左右全速都係tester(都唔細, 夠用1week atleast)走嗰陣先見原來可以取走, 但好多都俾人搜括晒lu, 我都係再立多3支咋...haha

    回覆刪除