2009年8月3日 星期一

Lancome Genifique Youth Activating Concentrate試用記~



早幾日睇女人我最大講到-基因DNA,才是年輕的關鍵!原理其實係人類的基因用作製造蛋白質-而蛋白質是身體基本的建築原料,它決定了皮膚的密度、彈性和強度,且會隨年齡增長而調整。



Lancome Genifique Youth Activating Concentrate嫩肌活膚精華露,全球No.1引領基因抗老新世代7天內重啟年輕基因活動力-透過了解基因的活動和蛋白質生產的過程,確認到一部分的蛋白質擁有年輕的標記,再 針對這些人體擁有的年輕蛋白質,用左10年時間研發了七種專利成分,當中的兩種生物科技成分,分別是生物溶解產物(bio-lysate)和Phytosphyngosine,前者有助還原年輕基因的活躍度;後者則能刺激年輕蛋白質的增生,做到前所未有的抗衰老


一個星期前的用ELLE雜誌上的Coupon換左Lancome Genifique Youth Activating Concentrate & Ultimate whitening anti-spot anti-dark circles eye serum 的tester~


老實講嗰個EYE TESTER太少了, 除非係仙丹啫如果唔係根本試唔到效果~而 Genifique Youth Activating Concentrate都叫做可以用得耐D,因為佢原價$620都幾貴, 所以我好慳咁只用於額頭我成面最MIND嘅抬頭紋, 都唔知點解我成面都無紋但唔知點解抬頭紋就日益嚴重, Try過一D多抗衰老, even Laneige Perfect Renew 個條Line 係For 緊緻但係only for 眼位兩腮位有firming 效果但D抬頭紋都係原封不動, 可能我d紋太嚴重了.但用左呢個1week,我覺得D紋唔係無左咁神奇,但真係淡左,因為我日日都牛咁眼望住D抬頭紋, 所以少少變化都見到, 那個坑紋位的確是淺了, 慳慳地應該仲可以用多幾日如果可以再淡D,我就豪一次咁買支貨裝嚟用下LA(從未買過咁貴嘅SKINCARE)


1 則留言:

  1. Lancome的抗皺產唔的確唔錯。不過呢支會唔會過咗30歲用好D?(現在用好似太勁了)
    我反而睇中0左佢紫色蓋個條line的eyecream
    [版主回覆08/07/2009 00:56:00]佢個介紹度就話適合踏入25歲的女性用law, 佢其實質地係好水咖, 而且亦唔係話專for去紋, 佢只係for重建你皮膚的DNA,即係話正視你面上係25歲或打後所出現的問題,幫助你恢復到沒有這些問題時嘅皮膚DNA排列LAW~

    回覆刪除