2009年8月7日 星期五

練妝......失敗><

今日約左sarah同學練妝, 都好耐無同佢練la~但結果強差人意......完全唔掂...點解做極都唔好ga...唔同的d talent係讀design時已經耗盡了......今日真係好down,每一次我要去練妝時總會得到身邊的至親朋友不支持的冷言,大家只會叫我不要沈迷下去, 乖乖地做好你design份工la穩穩定定....什麼是沈迷, 我只是訂下了目標想努力做好它..我真的很喜歡makeup,...想了很多年....但因為自己一直是家庭的支柱是一個背着一擔子責任的人, 學化妝對當時初出社會工作的我來說實在太奢侈,我負擔不起一個沒有明確回報的投資.....好la總算嗟跎至今...自己工作方面都叫做承蒙上司的提攜叫做順利,可以令自己去做一d自己想做的事....再加上世事那有什麼是絕對穩定?金融風暴到來時又有幾多人預計到...為什麼不趁我還可以的時候學多一門技能旁身?....我又沒有說要放棄design的工作, 我自己的工作我會儘能力做好它,...我相信自己一定可以兩邊都兼顧到的!!!!!!!


雖然此次練妝失敗, 但我還是把她拍下來, 我要記住這次的失敗, 係邊度趺到就要係邊度企返起身一直都係我的格言!



呢張no閃光燈課室內                呢張有閃光mtr月台

....不過真係好多謝sarah同學, 我化得唔好話幫佢抹返, 佢竟然話覺得無咩嘢唔洗抹, 就咁同我去搭車...仲要好搞笑我再三叫佢拆左我幫佢係前面扭個執雞冠轉落嚟,還返d夾俾學校, 佢竟然唔肯除....因為住得遠設到屋企又俾人話多次成日晒時間晒精神係呢d嘢上面,搞到咁夜........由朝到晚剩係諗住化妝..........令人超沮喪.....不過可喜嘅係我一開電腦收到數個回覆話有興趣做我嘅練妝models你們肯幫我真係我最大的支持....很感激那些素未謀面,但都肯借用寶貴時間做我的白老鼠..希望我可以將勤補茁,做出一d成果給不支持我的人看....也請大家多多包涵我尚未熟練的手藝....我會努力ga~


6 則留言:

  1. 路過的''
    等我支持下你la'' blog到有好多朋友都係讀化妝嫁''
    到處走走就搵到嫁啦''
    化妝都可以好出色嫁''
    比心機'
    [版主回覆08/09/2009 17:47:00]thx~

    回覆刪除
  2. 老實講喎~ 我係現場睇都真係唔差呀!
    比多啲信心自己,多啲報assistant job,練習多啲...
    包你突飛猛進。加油!! 加油!!
     
    [版主回覆08/09/2009 18:28:00]多謝你la,大管家~時間許可我都會儘量報la

    回覆刪除
  3. 俾心機 la~ 我初初讀化妝 + 練妝, 都曾經俾屋企人 + 朋友 "圍剿" 過好耐, 以前仲要冇人帶入行添, 初入行時都係身兼 2 職先有飯開, 要爭口氣唔好認輸 ar!! 當開始接 job 時就守得雲開~ 放棄的話就中正身邊人的冷語了~
    [版主回覆08/12/2009 09:22:00]我明白la, 我好快就無嘢ga la!但呢幾日每日都練習, 但係唔知點解硬係blend唔到漸層效果, 同埋好dirty, 我唔知係咪我d手法錯左呢.我今個friday約左未見過的女仔上嚟練妝...唔想搞到人哋

    回覆刪除
  4. blending 係有方法去練 ga~ 當然冇可能一步登天, 但有好大幫助, 練妝時記得問我 la~ 至於 dirty, 如已使用防水 eyeliner 都 dirty, 咁即係掃眼影方法出事, 一係沾太多粉, 一係就掃的方向錯, 每掃完幾吓望吓個眼底, 一見 dirty 就會知究竟邊 part 出現問題~

    回覆刪除
  5. 都唔係咁差啫. 繼續努力呀!
    [版主回覆08/16/2009 18:49:00]Many Thanks!

    回覆刪除
  6. 嗚...睇番你哩編blog...好感動呀!! 我...真係身同感受....原來我0地background咁似0既!!!
    我都係家庭支柱....仲要係"支柱"到你唔信0個隻...>///<" 我以前想學化妝...都係得個諗字... 而家終於可以有能力去做啦...所以我一定會珍惜... 無論有幾辛苦....我都唔會放棄份正職同埋學化妝!!!
    我0地一齊努力呀, 師姐~~ (雖然我0地唔係同一間學校!!!) 互相support!!!
    [版主回覆11/04/2009 12:11:00]E...我仲以為你都係makeup secret tim

    回覆刪除