2009年8月23日 星期日

Majolica Majorca 炫彩魔法眼線液試用開始~

剛過去的星期五早上突如其來的電話通知選中我試用Majolica Majorca 炫彩魔法眼線液....好好開心ar
, 跟住聯絡人就問我參唔參加埋個creative makeup比賽, 跟住當我仲係到遊夢兼猶豫中
, 位聯絡人就同我講如果參賽可以多支mascara同埋兩盒eye shadows, 嘩!
當堂即時諗都無諗就答應左.........足見我幾貪小便宜
.........但係我開心得太早la....原來係自己會錯意兩盒eye shadow係=2個色的shadow咁解.....haha...今次真係領嘢...自己only剛學左8堂化妝仲係個化妝b(仲爬緊,未學行嗰隻)現在竟然去學人家比賽...而且當中仲有幾個都係職業mua...今次獻羞就緊la....但最唔好係學藝未精就出嚟掉賈 ...呢鋪真係攞嚟淤><...下面就係random抽到嘅new products~

我抽到嘅係GR604黑豹綠+bl冷艷靛藍, 因為呢款eyeliner係用黑色做基調再混入不同的幻彩珠光, 所以望上去其實都係好低調唔會誇張~

我就係衰左係呢兩粒eye shadow 到ar, 一隻超淡的粉紅色和一隻都幾百搭的金色

目前最鍾意反而係佢支新的魅光濃密睫毛液...超超超好用~基本上mj d mascara隻隻我都用過, 但呢隻最好用, 雖然話係濃密, 但我覺我增長都唔錯, 上圖係無搽base, 就咁無咩技巧咁掃左2嘢, 效果都唔錯, 仲特黑tim~

我抽中嘅lipgross...真係學生搽返學都唔會俾人捉...不過好滋潤就真, 同埋無左舊款嗰陣唇膏唇味~

***今次的比賽只可以用mj的 products....好彩以前我都有買過兩盒shadows ga.....都可以幫補下...唔係都唔知點剩靠個兩粒一粉一金做mix & match
.....希望到時唔會衰得太難看......

3 則留言:

  1. 咁正! 有咁多禮物! 一於比賽當練妝, 順便可以增加自己經驗, 比心機! 要人練妝,出聲, 支持你!
    [版主回覆08/24/2009 09:09:00]THX你ar~....我諗住靠技術應該都係無得同嗰班專業人士比la,唯有從creative呢個字出發la.....話晒創意呢家嘢無standard咖ma

    回覆刪除
  2. 我都中咗呀!!! 但我要聽日先拎得!
    希望唔會卑紅色 eyeliner 我啦! 我屋企已經有支喇!
    [版主回覆08/24/2009 19:56:00]但今次呢個系列好似係新未有得賣連支mascara都係未有得賣, 我諗就算係紅色都應該唔一樣ga^^

    回覆刪除
  3. 我想問金色e/s係咩number呀?thks
    [版主回覆08/26/2009 14:17:00]係BR665色~

    回覆刪除