2009年8月28日 星期五

我的nude妝練習~


我好少post自己上妝的文...事關唔知係部相機問題(賴)定係我個人問題,要影好多張先叫做有一張好樣d...好麻煩

...直至昨天我有個朋友(唔知我有寫blog, 無咩舊朋友知我有寫blog咖)search到我個blog....跟住同我講你張大頭相好舊下wor都唔似宜家嘅你.....
咁又係嘅...我由長及背的長髮剪做短髮都未換過相....好la就等我換左我首次試練miss教的nude妝相la...haha...因為第一次試化, 未係好得,,,,,事關越係望上看簡單的妝,實質最花功夫



年紀越大記性越差, 為左迫自己要記得d steps, 每次上完堂, 我都會儘可能將d step好似學生咁默寫返係電腦做record, 希望自己打一次會再加深多d記憶...hehe


steps:

1.     foundation mix base(cream/moist base 1:1), 用手指上(較不持久和控油)


2.先落面珠(紅位),3隻手指伏貼的向外推快速抹混


3主用無名指,髮線用手指公推入,頸要打橫向後抹,眉用手指公印一印(不要沾色)


4.再抹鼻-眼圈-眼蓋


5. concealer + base 1/2:1-如果沒有什麼遮就mixd base,推均後用第4隻手指去印眼框邊位/sponge +clean手指印一印.


6遮上眼蓋, 鼻頭紅位也可以印一印


7等乾些才上碎粉, 先用小掃上先不用太強,只要輕印上就ok.


8. 全面用很鬆的大掃上很輕的loose power-可以先倒在蓋上,用掃打圈摔取粉


9再用大掃上一層很薄很輕的閃loose power- 要過tissue


10. matt brown eye shadow, 用大些掃上(會鬆些),沾上shadow後狂過tissue才上眼( 因為只是想做自然的陰形效果而唔係作為顯色的眼影效果)


11.先上眼珠至尾-眼頭至尾, 可以抹大些, 用手指順邊位


12.用黑色pencil由尾向前畫幼而細小的eyeliner, 尾平拖畫後2mm, 用手指由頭至尾耒順一下-要畫到開眼後只看到些許


13. mascara但不落base-先過tissue 由內向外掃, lash要輕掃


14.下內eyeliner brown color2/3


15眉要整齊,眉尾要尖, 用擦時小心不要擦尾, 如果毛硬要加gel


16.印上暗pink色的胭脂


17.loose power全面掃多一次


18.用米色做highlight, 用胭脂掃上, 掃在權骨位, 下巴, 眉上(眼珠至眼珠位),


19鼻梁(打直掃沿鼻粱彎位向下掃), 如果有acne, 凹凸不平位, 多油位不可以掃


20.lip要暗些-太紅的lip要先上肉色lip grossbase(lipstick加入透明的lip gross


變成有色lip gross- 先搽lip gross於中間再搽左右兩邊


21. 如果出界就用手指印一下就抹一下


***係咪超多steps呢, 所以越係清簡的妝係越見真章(尤其對我呢d面上有好多瑕疵要遮), 就係因為steps多, so nude妝亦係我早前讀step1(即基礎班)的壓軸堂



2 則留言:

  1. 真係好自然!
    [版主回覆08/29/2009 15:31:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 睇落真係好nude 但係原來己經做左咁多野!!! *@___@*
    [版主回覆09/06/2009 11:38:00]係ar~所以要扮天生"麗質"真係幾多功夫ga

    回覆刪除