2009年8月16日 星期日

練妝~

今次真係好練妝,超lucky咁遇到位靚靚新娘cinggie~佢真係超nice, 一d都無嫌棄我係新手, 仲要係從未見過面的陌生人畫佢塊靚靚面...仲不停鼓勵我....

練妝當日開始前先徵詢左cinggie鍾意d咩妝容, 咁佢就話鍾意d自然d嘅makeup...hehe過左一陣體貼的新郎哥仲上埋嚟等佢tim.....haha搞到好似真的試妝..於是我就輕手左d...不過正如miss 的 comments所講, 堂眉可以畫粗d, 胭脂再重手d, 左眼blend得無右眼咁好(我要克服唔就手的問題).....不過今次練妝cinggie還同我分享左佢4次的新娘試妝心路歷程, 真係令我得益不少, 因為我可以由身為新娘身份的佢更能了解到怎麼樣的化妝師才是新娘的final choice~除左令人讚嘆的技術, 服務的態度也是首要條件,不要自以為的決定一齊,要知道主角始終係新娘自己, 還要面帶笑容, 因為可以令新娘的心情放鬆d.......總之今次真係好多謝cinggie, 亦好開心可以識到佢...估唔到原來透過化妝可以將兩個生活上原本亳無交接的人連起...haha對我呢d終日隱居於室的人嚟講都唔錯ar

1 則留言:

  1. 傻豬! 你都好好人! 仲好靚女o忝!
    [版主回覆08/16/2009 22:07:00](Empty)

    回覆刪除