2010年9月5日 星期日

名不虛傳的眼部熨斗

mtm 一個久仰大名的專貴牌子, 因為它打破只有高級時裝才有的度身訂做服務, 連護膚也能針對個人不同的膚質,加上肌膚因季節、年齡及生活習慣而轉變,配合詳盡的專業皮膚分析,於基礎護膚產品上加入mtm獨有的300多種精華素處方,務求為每一位顧客提供最獨特、最貼身及最合適的「個人處方」產品.....


我一直都很想試它家的星級眼部產品呢, 事關幾乎城中的女名星, models都大力推介它家的眼部產品, 但奈何它的售價也很專貴啦!!!哈..估不到lucky的我終於可以一試它家最新的Custom-blended Eye Mask 了, 雖然由於我試的只是2次的試用裝, 配方就不是特製的不過當中的也擁有昇華版Custom-blended Intensive Eye Care Complex擁有專利配方TetraEyeTM,其強效的四胜肽成份,更可刺激膠原蛋白重生,緊緻眼部肌膚,極速撫平眼部幼紋、皺紋。




首先將精華素搽濕個眼底要敷的位置, 我係厚搽咖



敷上eye masks, eyes mask的擺法視乎返你想改變眼尾紋(將mask肥那邊貼向尾), 如果沒有什麼紋, 但想眼部而下至面珠位毛孔緊緻些就將mask好似我咁放, 放好mask之後再於mask面搽滿精華素, 務須令它濕透晒精華緊貼着眼部


***小訣步, 儘可能貼近眼線位, 因為那裏易有細紋. 然後各尾稍稍拉緊的貼上eye mask, 可以加強提升效果



敷完30mins,就可以輕輕由內各外撕下


聽聞四胜肽能高效促進淋巴循環,排走多餘水份並消除眼部浮腫,去除及抵禦眼袋。

可強效對抗醣化、抵禦衰老及暗黃問題。 有效收緊浮腫眼袋、淡化黑眼圈及色素。..就等大家睇下我首之敷完的效果如何吧~

before


眼圈位較暗沉, 很累的樣子...



敷完一次的效果


明顯明亮左, 影相可能唔係好覺, 但不論觸感家現場看 係感覺firm左, 細紋悖沒那麼明顯, 好似熨平了眼底...叉完電一樣咁


被我吸乾晒精華後的eye mask變得薄如蟬翼..感覺吸胞了精華..好好哦~




其實雖然話係兩次用量, 但我豪用都剩下起碼兩次的用量, 正考慮買多個eye masks 用埋佢,唔好漇,因為我個人覺得真的難怪它這麼貴, 果真一分錢一分貨, 很令人即時充實的eye masks, 很適合重要時刻急救殘眼用!!!











 








 


1 則留言:

  1. SIS你的皮膚很好呀, 完全不需用化妝品啦~ 好滑好靚呀~
    [版主回覆09/08/2010 10:37:00]唔係啦..我D皮膚好鬼煩咖..可以一下子爛得不收拾..一個星期前..我仲係傷口滿面啊..真係一大意又嚟發過..

    回覆刪除