2010年9月7日 星期二

洗濕頭工程PART.1

唉.....事情的始末源自面書的抽獎開始...話說某日我無無聊聊的見到OASIS BEAUTY有得抽獎試做它家專利的K69無 針 深 層 導 入 療 程...我份人一見到"瘦面", "收毛孔", "去凹凸洞"的字眼..就會失去抵抗力, 躍躍欲試...結果好好彩得15個名額都抽中....於是就拉開左洗濕頭工程的.....序幕


一試之下真係好堅...它的效果可以比美微針, 可是卻沒有微針的創傷性, 而且俾真的針更能深八毛孔, 一做完已可以看得見分別, 可能本人皮膚較多毛孔同紅印, 所以效果明顯見到..而且試做導入用的營養粉已經唔係真療程時用的高級數粉, 效果已經那麼好(那些營養粉是有分級數的哦)...弄得我好心動哦...考慮了差不多2星期再上她們公司..終於抵受不了她們OFFER給我的眾多優惠..於是乖乖的掏荷包JOIN了COURSE.....然後又見她家的M6真很憂惠..於是也JOIN 了...女人果然都是流有瘋狂的血因子...我確是瘋了


下面就係節錄報紙上的有關於今次我真金白銀JOIN的 COURSE詳情啦



近年美容界興起小針美容,標榜微創美療,如注射肉毒桿菌素、透明質酸等,這些療程都要經針筒導入,才可發揮療效。Oasis Beauty引入全港唯一的Eporex K69無針深層導入儀器,並以高頻率超音波將各種養分直接輸送至肌膚底層,好讓閣下真正體驗無針美顏、塑身的好處。


無 針 導 入 . 網 孔


























 
 
 
 一 部 機 兩 種 用 法 , 清 潔 以 外 , 尚 可 自 選 補 品 深 層 導 入 皮 膚 。
 
 


透 過 電 流 及 超 聲 波 , 將 最 底 層 的 千 年 污 漬 一 次 過 起 清 , 正 過 針 清 , 包 保 唔 會 發 紅 有 印 添 !















 

 


 

 
 
 以 超 聲 波 機 為 皮 膚 進 行 徹 底 深 層 清 潔 , 只 感 到 電 棒 物 體 在 面 上 輕 輕 掃 過 , 效 果 理 想 。
 
 














 
     
 














 
 
 
 具 有 多 款 導 電
喱 及 粉 末 以 供 選 擇 , 可 因 應 膚 質 問 題 對 號 入 座 。
 
 

即 使 洗 面 幾 徹 底 , 總 有 油 脂 污 垢 殘 留 , 可 能 看 不 見 摸 不 到 , 但 存 在 。 Oasis Spa 獨 有 的 Eporex K69 無 針 深 層 導 入 療 程 , 以 每 秒 達 25,000 次 的 高 頻 率 震 動 , 將 囤 積 在 毛 孔 內 污 垢 物 徹 底 清 除 , 做 到 最 深 層 的 清 潔 ; 繼 而 對 症 下 藥 , 自 選 20 多 款 營 養 粉 末 及 導 電

喱 , 把 營 養 物 分 子 分 解 至 最 細 , 藉
電 流 直 接 輸 送 至 皮 膚 底 層 , 比 一 般 導 入 儀 器 輸 送 養 分 成 效 高 出 8 倍 。
環 境 設 施 ︰ ★ ★ ★ ★ ★
即 時 效 果 ︰ ★ ★ ★
試 後 評 語 ︰ 深 層 清 潔 時 , 感 覺 似 用 緊 電 鬚 刨 剃 鬚 ; 導 入 精 華 素 過 程 則 有 少 少 拮 拮
感 覺 。 完 成 後 即 時 白
, 毛 孔 細
, 尤 其 是 鼻 頭 位 置 , 摸 落 不 知 幾 滑 , 黑 頭 油 脂 粒 無 晒 , 效 果 非 常 滿 意 。


後感&期望: 雖然洗濕左個頭到家下都仲肉赤..不過平心而論她們確是送了很多實在的禮物同優惠給我..係超多啊!...希望係不久的將來可以看得見我付出的成果..變得又FIT皮膚又無瑕啦^^..好期待啊^^


3 則留言:

  1. 希望快D見到你試完之後ge效果呢! 我會繼續留意架! ^^好鐘意睇你個blog!
    [版主回覆09/09/2010 09:33:00]謝謝你支持我^^我都好期待啊..好想快d可以素顏出街都ok啊.....不過我要忍到出完個歐洲trip先返嚟做..費事漇晒..次次出完差我咩都差晒ga><

    回覆刪除
  2. 但係個療程要幾多錢呀?
    [版主回覆09/10/2010 10:45:00]hoho..你悄悄問我啊..如果洩露左出去..i will die la

    回覆刪除
  3. 咁秘密ge?! ha...個療程要幾多錢呀?
    [版主回覆09/11/2010 15:56:00]係要祕密咖...你用私人回應問我or e-mail me問la..因為有其他人睇我個blog..俾佢知我就慘la
    不過我可以tell u個facial本來只有12次, now就有24次再送7次k69 eye treatment+ 送價值$2500laser一次, 6個貴唔記得咩咩eye mask & 5個倒模
     

    回覆刪除