2010年9月12日 星期日

蛻變之旅起程啦

自從萬寧多左很多不同的專業護膚品牌後, 它已經變成我其中一個巡視點..而每次行過最令我留意的就是一個名為"CELLBONE"的品牌, 點解佢會咁引我注意..最大的原因係它標榜為真正醫學品牌的身份..我個人很鍾情醫學品牌咖, 因為當年就係靠醫學品牌去救回我的一張爛面..不過尤於我對它的認識不夠深而至遲遲未敢一試...所以當我收到通知可以參加CELLBONE的美肌蛻變體驗旅程, 我確是很興奮啦^^


旅程的第一天出席了CELLBONE的EVENT, 鋪一進場看見琳瑯滿目的全系列產品, 感覺很專業的樣子...


還有豐富食物招待^^



還有2款特色BLINGBLING袋子附送呢...哈..我已經夠POOR啦, 所以我要PRETTY AND SKINNY-終生的奮鬥目標

2


大家都滿載而歸呢~



場內專業的CONSULANT幫我作選了適合我皮膚用的3款產品呢



這是consutant們推介必備的item, 因為要預防衰老形成, 抗氧係首要動作~


 而尼支只而需每天早上搽就可以協助抵禦紫外線, 環境污染, 及游離機的傷害....


更能刺激膠原蛋白增生, 減淡皺紋及色斑, 同時均勻膚色, 令表面細緻幼滑...而最強的莫過於它可以促足左旋維他命c徹底滲透肌膚, 並提供長達72小時有效保護


<活性葡萄多酚更生精華>


....老實講它那麼多款不同的精美..款款都各有專長..那樣的吸引..真的很難從中挑選一支呢...不過就因為尼支的"更生"功能令它中選啦^^...它強效配方顯著更生肌膚及透亮膚色, 同時具去皺, 退斑及舒緩過敏..而最最吸引的是它高濃度<納米五胜肽>及<人體生長因子>協助更生肌膚細胞, 促進膠原蛋白生長, 填補肌膚內的膠原空缺, 快速改善皺紋及鬆弛肌膚, 令肌膚重獲緊緻彈性....當中的熊果素又能美白肌膚減淡色斑, 令膚色更均勻....試問咁無敵的一支精華..我點可以唔揀呢!?



最後選左<全面修護保濕啫喱>作為的護膚程序裏的尾門.....


揀佢的原因係佢標榜同時修補細胞, 重組肌膚層, 收緊毛孔-尼個我最關注,事關我經常爛面, 毛孔真係要好好的修補啦, 唔係真係覆水難收


不過連日嚟的試用真的感受到它高濃度的透明質酸鎖緊水份於深層肌膚, 感'2肌膚飽滿嫩滑有彈性~



3款的質地其實如秈刑般都屬於流與的水狀..



所以很好吸受



就是由於它很好推的原固, 我決定用它來作按摩的介面..並參考日本人介紹的勺子美容法用金屬匙去佢按摩



它的特性可以冷熱運用..效果挺舒服的^^



坐車時玩自拍,(沒有上粉底, 只作黑眼圈遮瑕) 感覺膚質也挺好吧, 希望持續使用, 真的可以蛻變出白滑蛋肌..^^



沒有留言:

張貼留言