2010年9月9日 星期四

滑肌X塑身體驗

日前又去試做facial啦, 今次還第一次享受了"4手"療程, 點解?事關同時有兩位美容師分別幫我做facial 和body的部份啦..感覺很忙...不過挺省時, 可以美肌的同時瘦身, 好啱我這些自由時間不多的人..


Moden beauty 全香港新界九龍都有分店所以位置都挺方便的..於是預約了在荃灣區的分店去試做 S 360 全方位塑身 + 水凝美白修護面部護理(總值$2,500)


wow...很grand的迴轉樓梯



一排水晶垂簾作入口處



店內的裝潢都很有泰式spa的味道, 很舒雅!



另一邊箱原來係健身室..很大的店面啊



坐下飲杯清甜的紅棗水邊先做個皮膚分析...


跟住房啦~...大家睇下間房幾大而且設備完善啦


sorry..由於我係電子白痴..所以唯有委屈大家打橫睇我的拍的片啦



在房間看着電視等開始^^



我本身做facial同body的經驗都是做儀器的多, 今次可以說是全人手的技術體驗...美容師不間斷的在我的肚子上用她專業的手法按摩了30分鐘...嘩!真的沒停過的按...我也替她感到累呢..... 按完後真的有推出我消失掉的腰線, 而且可以感到整個肚子都熱烘烘的^^



至於面部先詆用了一部叫skin doctor的儀器(類似鏟皮機, 其實是的聲震的原理, 震出毛孔上的死皮和污穢), 現後針清, 修眉, 再用水份精華配合專業手法按摩面部(顧問說我的面頰有上下垂跡象, 所以請美容師用按摩手法幫我推返firm些)....唉..真係歲月不撓人....按完再敷返個美白保濕mask...經過一輪按摩...看看下巴的線條是好像向上拉了點...面上的紅印也淡了點.....回家後也要每天的按下先...



就係咁享受了一晚舒適絕不hard sell的4手服務....然後打道回府了


P.S ...HOHO..點知回家途中禁不住敗了kanebo新出的Coffret D'or Cover Fix ...因為見到佢的介紹:隱藏所有毛孔及膚色不均等瑕疵,配合纖細橙色珠澤,令色調與膚色渾然融和,創造自然無瑕的肌膚,creamy質感的妝前底霜---就抵抗力全失,,買左...希望可以單搽就可以出得街啦^^..不過都要努力做好皮膚的保養先ok 啦~



1 則留言:

  1. Honey, 你咁瘦, 連肚腩仔都無, 羨慕死人呀!!!
    [版主回覆09/13/2010 12:40:00]haha..角度問題咋...肚腩仔就緊係係度啦....我都想佢消失啦

    回覆刪除