2010年9月6日 星期一

C8000拯救我的爛面


剛過去的8月我最開心的莫過得到2大盒的h2o+ C8000, 因為我很喜歡飲出肚子的骨膠原, 也只欠這個品牌的未嘗過..



..拎回家時..真是有壯士斷臂的感覺….


這是我飲過眾多牌子, 最大份量最多的一款



味道是易入口的蜜桃味



不過多虧有它陪住我才能如此快渡過我的緊急爛面期呢…..點解咁講….事源就係8月尾的時候我到上海出差, 不知是因為工作疲累, 環境..再加上M小姐到訪..我塊面突然爛到9!!!!!…唔信?等我公開D絕密傷心照俾大家睇下啦


..



唉....尼張仲已經係回港好左一些時影啦, 最爛時成面都密佈紅紅的傷口..不過那些相片因為電腦上星期壞左重裝無晒,唯有擺些中期復原中的相片出來…..


826日至今日大家睇我塊面



真係好返好多啦, 當然唔係只靠C8000, 還有其他必殺武器的配合啦^^不過C8000蘊含的8000亳克骨膠原蛋白, B6同鯊魚軟骨素可以說係一道催化劑令我脆弱的肌膚加速新陳代謝可以迅速復原而且仲增加肌膚光澤紅潤….就連剛過去的星期日我出席CELLBONE EVENT 時在場的CONSULTANT也讚我皮膚好..!我心想一星期前你見到我實嚇死你啦, 連化妝都遮唔到啊


終於可以上妝啦..之前爛到連妝都上唔到..



之前有BLOGGER同我講要睇個妝得唔得影相要加閃光燈,,其實我自己唔係好覺, 不過都試影一張加了閃燈看下分別....哈..我真心覺得皮膚好返, 上妝都快好多又貼服, 真係要好好保養肌膚啊~



飲完2, 我自己覺得如果真係要見到效起碼要飲2盒以上, 因為剛飲完第一盒時, 好老實並不太感覺到明顯的改善, 當時真的有點失望覺得沒有效呢!!!但開始飲用第2盒時就開始覺得它發揮效用了,膚質各方面是明顯細嫩了, 面上的粒粒也好像迅速撫平了


6 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. 有咩必殺武器配合呢? HAHA...因為我皮膚狀況經常不穩定! 唉...
    [版主回覆09/09/2010 09:31:00]我一落機就即刻走去買LA ROCHE PROSAYS的 下面個款啊..不過真係要睇你本身個D係封閉形粉刺,定係凸出紅腫的瘡瘡 http://www.laroche-posay.hk/#/products/p15_1 (專FOR好似我尼D封閉形粉刺用咖)再狂用3M貼(貼係損左, 唧過的位)一變白就更換..換到它不再變白就再搽LA ROCHE PROSAYS...內外夾攻飲C8000 戒COFFEE..就係咁1星期就好返8成啦

    回覆刪除
  4. 我係果d係...無啦啦爆一大粒又紅又腫ge瘡...而且會留低d印呀..又好難退!
    [版主回覆09/10/2010 10:39:00]EEE...咁尼支可能啱你啊...
    http://www.laroche-posay.hk/#/event/
    尼支係新用咖, 我無為而原來係for d凸出紅腫粒粒的人..諗住新用又貴d就應該勁d la..所以買左,後尾再問ba 原來唔係我尼d封閉形暗粒人用啦..漇左..新的一大支放左係度..跟住我再買過上個reply個支嚟用law..算啦..我later平賣出去唔好漇

    回覆刪除
  5. 支product叫咩名呢?
    [版主回覆09/11/2010 15:49:00]就係 http://www.laroche-posay.hk/#/products/p15_1   尼支law

    回覆刪除
  6. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除