2011年11月13日 星期日

專櫃級MASK, 開價式價錢~

大家有睇開我的BLOG都知道我結婚前的急救方法就係狂FU好友給我的靚MASK, 老實跟大家說, 結婚當天我的臉真的史無前例地充滿水份, 勁上妝~因為我也絕無翕有地, 真的連續FU了一星期的MASK, 但MASK尼家嘢真對我嚟講的不可以亂fu, 因為我是極敏感皮膚的人, 一用左不合用的東西上面or only high 一 high塊面都即刻長粒粒.....really trouble!!!
但我朋友給我尼款made in switzerland的swiss pro mask唔知係唔係因為全靚料, 真的沒有長粒粒尼個問題, 而且也不會像sasa賣個d mask, fu左好似無fu~所以有好嘢我當然會益返我d客, 話晒我都想佢哋皮膚好d, 咁當日上妝我都容易d貼d唔洗成日補~所以都私下幫她們訂了很多貨, 本來已經預多了, 但誓估唔到, 當中的魚子mask一返貨就極速又賣
晒~



由於經常都有人同我講想訂尼款masks, 我亦不太方便經常勞煩朋友, 所以決定定期會擺mask係我workshop賣~不過因為尼d 貴價靚料的mask係直接批俾美容院的 批價也不平咖, 我也不方便賣得還平過批發價!!!但我很想新娘子們皮膚可以用好嘢, 所以我都係偷偷的以批發價賣出了~ 大家如有興趣可以pm 我啊~

以下是我店中有售的mask~全是我自己用過覺得好用的~

1)我頭好最愛的mask"瑞士魚子緊膚膠原面膜"~真的可以成個膚質upupup~



2)尼款"瑞士胎盤素活細胞抗皺修護面膜"如果我殘爆時會拎嚟急救用而且原來真的對修復很有效!!!如果面上有些許創修, 當然唔係流緊血化緊濃個種, fu完一塊,第2日d傷口真的修複不少~ 

3)瑞士珍珠深層美白面膜, 少用用完真的見效的美白mask, 用左幾片, 我連去shu揀粉底都白左一號, 很誇張呢~

4)尼款"瑞士晶凝美白注水面膜"雖然無上面個款咁快白, 但我偏愛尼款多d, 因為保濕d~




大家可以like our fans pages 隨時可以有好多update 靚靚資訊


http://www.facebook.com/pages/SNY-Vision/184607261591300

S.N.Y Vision 

2 則留言:

  1. thank ah, chole yesterday, yr skin is very white ah, so beauty. if i feel ok, use this mask, i will introduce my frd to buy yr mask haha.
    [版主回覆11/15/2011 11:24:45]thx ar~
    I also feel that my skin tone getting lighter~ my friend also said that~

    回覆刪除
  2. 甘我18號上你果度拎左先呀..甘我上到去再俾埋錢..Ok ma? 你地地址系咩呀?
    [版主回覆11/16/2011 14:26:24]OK~我留起個2盒俾你先, 唔係我怕尼2日賣埋~
    你應該上過去試妝咖, 係tst solo building ~
    你到時直接俾yumi or me(唔知個日邊個係度), 你會大約幾時上去, 睇下開左未先~
    記得留電話俾我啊~因為按電話排order list^^
    thx

    回覆刪除