2011年11月23日 星期三

終於拍左片, 分享點用明艷了~

我之前介紹過的一粒就可以ko所有瑕疵的無瑕粉底膏-明艷, 非常受歡迎~第一轉貨更是加單再加單都供不應求~於是尤於waiting list太長, 我們好快又再order了第2轉~
收到貨的朋友, 好多都好有心的send返短信話我知好好用, 仲讚我們無介紹錯, 寫blog最開心的事, 莫過於是得到大家的認同, 而自己的介紹亦能受惠她人~為答謝大家咁支持, 我同我partner - yumi 兩個拍片0經驗嘅人, 為左答謝大家咁支持, 好生手咁拍左條片, 講解下點用粒明艷去上個自然底妝~
由於我們第一次拍片, 咩都唔識, 我們用iphone拍, 明明係電話拍時d斑斑好清楚, 但上左youtube後就好似解象度差晒, 不過起碼大家應該會比較清楚佢的使用方法~期望嚟緊可以拍好d, 之後才拍多d化妝片share

p.s如果大家知點樣可以upload完都影像都依照清楚的話, 請教我啊~


成條片我只係負責揸機用忍笑, 特別鳴謝勁忍笑同貢獻出素顏拍攝的model, 當然唔少得多謝淡定示範的化妝師yumi~

 

2 則留言:

  1. How much for it? How to order?

    回覆刪除
  2. she is yr sister, look like u wo, haha,
    [版主回覆12/16/2011 16:19:16]NO AR~SHE IS YUMI STUDENT~

    回覆刪除