2011年11月18日 星期五

終於補到貨`~


 

 
一補即刻賣晒的矜貴魚子mask, 終於補到貨了, 終於可以還返d mask俾d久等的客人~為左不想成日補貨, 今次我補左好多,所以貨源應該充足~
 而且買3盒以上仲有優惠tim~ 我好肯定沒有人可以用這個價錢在外買到尼種級數的mask~不信?大定不妨上網serach下 swiss pro尼個brand, 就知咖啦~






P.S. 為免大家唔識點敷張mask而浪費左張mask,係尼度我仔細講一次它的正確用法, 1)開左先撕掉白色珍珠紙2)然後藍色向外,白色貼面咁敷上面 3)係面上定好位, 舖好之後, 由上朝下撕走外面層藍色紙 4)靜待15-20mins就可以撕走張mask 啦

另一超級熱賣的明艷粉底膏, 完全超出我的預算, 竟然唔夠貨俾人, 於是再加訂~而上一轉收到貨的客人亦有很多留言給我真的超好用~我很開心誠意推介俾大家的產品, 大家都覺得好用~好有成功感^^
錯過上一轉搭唔到單的人, 下次不要錯過了~


以下是收到貨客人的一些feeback

pansy: 我已經收到la..好靚xd 好正牙,遮瑕極一流^^真系吾該哂你牙^^ (11-17 10:14)
bunny_mrj 2011-11-17 23:54


chloeskk: 請問你收到foundation了嗎?昨天收到啦~
今日用左, 好好用呀!!!! (悄悄話)



 


沒有留言:

張貼留言