2011年11月24日 星期四

真的見到皮膚飲飽水~



經常都有人或客人問我邊隻護膚品好, 邊隻用左皮膚會好d, 平時因為我用過很多嘢, 真心真的各有特色, 我都會建議幾款, 不過如果你現在問我一定好肯定答你是clinique的moisture surge intense skin fortifying hydrator~ 初用時已對它很有好感, 因為它完全改善了我對它初代的mositure surge extended thirst relief(粉紅啫喱狀)的 不滿意之處(上妝前用會出擦紙膠碎, 一家要搽完面霜毛可以最後搽, 不能單獨使用等)~今次的新配方真的是接近完美的佳作, 因為真的是用了是看到個效果而且是持續生效的效果, 而即日鮮, 得個面濕, 過一陣就沒布效果了~


它的質感帶有cream狀的豐盈, 但不含油分, 是一種能即時及持續24小時為皮膚注滿水分的乳霜啫哩狀~



它可以避免肌膚水分流失及防止外來的環境刺激物入侵. 肌膚保持青春有彈性~ 自取拎左回家後, 每天早晚用它是都好似將大量的水分捽入去d皮膚咁~



之後會用我成個手掌包住塊面咁向上輕輕提升



再hold下佢等d手心熱力令它更吸收~ 簡易的兩三下, 成塊面都水潤透亮, 講堅, 係定下尼種天氣只是簡單的護膚情序我塊面都可以keep到連鼻翼位都無甩皮仔, 成日都唔覺乾, 我覺得clinique尼個新product真的很好用, 老實...好用的嘢是呃不到人,大家試過就知真隻~




就算睡完一整晚, 起身都不會油笠笠, 亦不會乾乾的, 總皮膚係維持在水油適中的狀態~



上妝前用, 更是無得彈~拍得住我個nars的aqua cream~正!!!

 


哈...就咁睇可能唔覺皮膚好左, 不過再拎返未用之前的相睇就好覺個膚質的提升~
睇下下面張相, 成塊面都暗唖, 無咩energy, 總之唔覺有水分充足的樣子><




所以如果問我邊隻保濕霜好用, 我一家不猶豫的告訴你clinique的moisture surge intense skin fortifying hydrator係不二之選~回購度係100%

沒有留言:

張貼留言