2011年11月13日 星期日

叉電好去處-植村秀

如果有30分鐘的空檔可以做什麼!?每星期每天都總有這樣的一個30mins

的空檔,shopping, 睇戲又唔夠時間, 發呆又浪費時間......現在可以多一個歇一歇KILL TIME的好去處了就係位於中環的SHU UEMURA 分店~ 

 


它設了一個私人梳化專區和空間去提供一項30MINS的
Recharge-up 速效活膚面膜或眼膜護理服務


『服務包括: 

•全效潔顏

•日式穴位按摩

•手部按摩

•面膜/眼膜護理

•日常面部/眼部護理指導

•重點面部/眼部遮瑕及提升輪廓示範

•亮肌美妝服務,包括基本底妝、眉妝及唇妝』
務求令客人係30MINS後精神煥發咁離開~



就好像我當日咁, 放工後約了別人存銅鑼灣, 但之前有30MINS的空檔, 我就去SHU UEMURA享受了一個眼部護理~

坐在沙發專區欣賞住周圍日藝恬靜的裝潢~



不時又看下別人享受的TREATMENT, 就咁睇都好RELAX, 好快就到我啦~



到我了, BA先為我用綠茶潔膚液清潔了面, 再用EYE ROLL "LOOK"完雙眼按摩完,
FU上EYE MASK, 之後就幫我進行手部按摩, 雖然只係一個SHORT TREATMENT,一但感覺絕不馬虎, 但估唔到連HAND TREATMENT竟然都用上SHU 最強效的抗氧皇牌紅萃能量活肌系列~好矜貴呢~



BA的手勢很好, 我個人很喜歡俾人按摩, 以我經驗, 她按得真的不俗啊~

尤其喜歡這幾下扭毛巾的動作, 相當舒服~


 




按完之後EYE MASK剛好除得~ BA很快地就幫我化好一個淡妝令我可以精精神神咁去見人~起碼不用一臉疲憊樣示人~


我不嬲都係SHU的彩妝FANS, 果然沒有令我失望, BA 7點幫我化的妝, 10:30回到家依然貼服~很不錯啊~其實平時我都好懶都係遮個瑕, 畫堂眉就返工~



新的粉底妝效猶如柔光拍攝的影像效果,完美遮蓋瑕疵同時打造光澤亮肌。
成份包括夏威夷豆籽油及當中的海洋深層水(地球上最純淨的水源之一),讓肌膚水漾柔嫩,提升光澤感




而令我SUPERISE竟然今之拎的粉底色係足足俾我之前用開的白了一號色, 原來FU美白MASK真的會變白呢~

 大家如果下次有個30MINS的空檔不妨也去試下尼個RECHARGE UP SERVICE, 只需$380而且完成後仲可以全數換購植村秀正價貨品,換句話即係鎌左個SERVICE

沒有留言:

張貼留言