2011年11月5日 星期六

無瑕底妝一粒過

之前影的pre-wedding得到好多朋友的讚賞真的感覺物超所值啊~不過可能係因為職業病, 俾人化的時候, 我都好留意別人的手勢同化妝品, 不得不說內地的化妝師真的很利害好們的速度技巧無可置而是純熟到不很, 而且用的化妝品不會多過5件....比起我們香港的化妝師要拖喼outjob簡直天壤之別!!!!不過內地和香港的化妝始終是欠了一樣無可取代的-就是sense雖然虛無但卻是靈魂所在~
不過那次的pre-wedding雖則影相為主, 但也令我大開眼界的是, 她們只用一粒粉底膏就可以完成我成個底妝連遮瑕膏也不用,而且當日我仲要係面上有很多荳疤同很深的黑眼圈!!!
 但上妝的效果一點也不厚...最神奇是她們並沒有落base但直接上它, 一整天由影戶外日晒俾海風吹!!!竟然妝都是貼和透亮的!!!

於是我記下了它的樣子跟名未決定要買嚟outjob用,,,,,但一經serch發現太多假嘢...唔敢買..之後不了了之~

不過緣3再次讓我遇上, 我的好partner S.N.Y VISION的首席化妝師兼導師早前去了進修高級化妝, 去到時發現好多星級化妝師都必備尼粒粉底膏, 於是去了專門店買了, 回港後給我一看, 就是它了~所以今好放心買,而且剛上完第一堂化妝班的同學仔,個個都想要!既然要訂甘多,當然團購向專門店買會慳返好多運費!所以大家有興趣可以join我們今次的團購!團購價$80/粒
基本我們都只買一粒151色,屬大路色,基本大部份人都係用尼個,可以mix liquid foundation 用,厚薄自己可以控制無難度!新娘妝,姊妹媽媽化妝必備!連紋身都遮到!
貨到可以到我們位於尖咀的小店取貨

大家可以like our fans pages 隨時可以有好多update 靚靚資訊

http://www.facebook.com/pages/SNY-Vision/184607261591300


1 則留言:

  1. 西九龍中心都有得買, 我已買了, 真的好用.
    [版主回覆11/08/2011 11:48:05]我見淘寶都有好多, 不過真的不敢買, 有好多假貨啊

    回覆刪除