2011年11月21日 星期一

我有很多枝唇膏, 但其實自己很少搽~



我outjob帶得最多的可以算是唇膏, 雖然我自己懶, 但我好清楚唇膏係一個妝容上是不可缺少的重要工具啊~所以我一直都買好多唔同的膏唇返嚟試~大大話話唔同牌子的都有2大袋. 試過咁多皮的心得係, 貴嘢不見得無何取代, 平嘢六不見得不好用~不過就未試過MAX FACTOR, 今次多謝MAX FACTOR AND KENNY為我送來了2枝充滿秋冬氣息的新色系的唇膏+一枝唇線筆~
 
個PACKING好有6-70年代紫醉金迷FEEL~



其實好多隻色都好靚, 好難下手去揀~ 於是我揀左一枝百搭的唇線筆 14 BROWN & NUDE, 無論襯咩色的唇膏都OK~

 



顏色一上咀後幾乎跟本身的唇色融為一體, 所以好易就修改到整個唇形



首先試隻我好少用的深色唇膏~ ETERNAL FLAME 630, 其實實身好鮮色下, 唔知點解影相就沉左


果然一用尼種咁紅的色,成塊面就會BRIGHT左同立體左 , 不過個咀仔咁SHARP時, 唔想變得老氣, 其他妝容就最好清D啦, 除非你本身D五管輪廓真的好PERFECT~



第2隻色我揀左長興襟用易CARRY的ENGLISH ROSE 510



係一種帶少女味的粉紅色~

 



剛過去的星期日就係搽左佢去飲~ 其實我本身化妝唔鍾意對眼上好多隻色, 我只愛強調底妝+眼線同眼部輪廓, 再加埋個咀隻, 就可以後生D同靚D~(事關本身個樣好易睇落去老, 所以化妝不可以OVER)





除左色靚,佢個質素不俗啊~因為我好懶..always不搽潤唇膏, 所以咀都偏乾有少少甩皮, 但直接用佢又可以cover晒我d唇紋, 一d都唔乾乾, 又唔係好似搽左油咁令到爆, 個效果係好似絲娟般的亮澤感~
哈哈~
唔知大家有無發現我剪左頭髮啊~好耐無咁短過~叫做轉下個形象, 唔好越嚟越似C9..HAHA



好耐無介紹妝文~希望大家喜歡

P.S 之前賣到缺貨的明艶粉底膏和Swiss pro mask返左新貨,大家有興趣可以PM我或上我尖咀的舖頭買~

沒有留言:

張貼留言