2011年11月7日 星期一

Clinique 新品推出~




上星期出席了CLINIQUE 的EVENT~ 去到才發現原來搬了新會場, 新的場地較之前更大更靚~
成個西式婚宴場咁~



今次的EVENT主要是介紹它們新推出的 CLINIQUE MOISTURE SURGE INTENSE 和 CHUBBY STICK~




尼SET就係MOISTURE SURGE 系列~



這款是它一直大賣的皇牌 moisture surge, 大家一定對它的粉紅啫喱質地不陌生吧~佢作用就好像保鮮紙一樣係完成晒所有保養最後搽去封住晒所有養份~喜歡的人很喜歡, 但我個人就麻麻地喜歡這個, 因為不能把它當面霜用, 是要先搽完面霜再搽它, 我這麼懶又點會搽咁多嘢, 而且如果早上用它, 它的質地仲很難上妝, 所以我用完了就沒有再買~


哈..但今次新出的moisture surge intense配方卻將我不喜歡的問題全改善了, 而且更加強效保濕~
新的配方是很輕盈的cream狀, 非常的好推但上面感是水水而不油油的~ 用完它上妝, 粉底亦很貼, 最鐘意d product是早晚同用都可以



而且還很適合用來作按摩, 令皮膚在這個秋冬能夠更滋潤滲透


這條完美保濕line的整組成員~



除了skincare, clinique獨創的chubby stick亦有新色推出~


 

 

我平時不帶化妝品出街, 但手袋也必備一枝chubby stick以備不時之需, 因為一搽左咀起碼頓時個樣都sharp左d~
佢尼款lipstick我點解會帶備在身?係因為它是少數不用上潤唇膏打底, 直接搽都很順滑唔乾, 而且仲淡化唇紋,而最深得我心係唔會起白邊, 因為我本人搽咀係好易起白邊的人~

 



大會仲好好人咁係我們準備了很可愛的捲蛋~

同埋一杯很適合秋冬飲的滋潤飲品~


好薑人士一定要飲~



 

大家如果有時間仲介可以上facebook clinique的fans pages design一枝自己的chubby同埋改埋名, 一經clinique揀中仲會以你起的名字為chubby stick命名~

沒有留言:

張貼留言