2010年5月2日 星期日

早到的生日禮物

不知不覺又踏入左我嘅生日月份..願都未許就率先預早收到份"重"禮...我自己親自抬返屋企咖, 都真係幾重..


打開有成VS SASSON日本閃鑽滋潤系列的洗頭水500ML+潤髮見500ML+極緻亮澤修護髮膜190G


真係多謝hkcosme送尼份禮俾我呀..haha..希望可以用完有安室一半咁索就好啦


相信各位扮靚達人都有聽過"SQ鯊烷"尼種奢華的專櫃御用的護膚成份吧....估唔到現在連頭髮產品都添加埋D咁矜貴的成份去滋養髮絲打造更勝LUXURY CASHMERE的上乘質感!!!!


有睇開我BLOG的人都知我之前剛試用P字頭的3分鍾修護精華吧~唔知與今次VS的極緻亮澤修護髮膜相比那個較優呢?


......用了數天...我個人較喜歡P家的..因為VS這個相對要待5分鐘,時間長些, 而且立時的順滑效果也沒有P家的那麼明顯, VS的整個系列相較都是比較清爽, 而且較易起泡泡, 如果本身希望想要頭髮有薘鬆, 看上去夕些髮量的可以考慮一下VS這個系列, 但如果是希望增加明顯光澤順服感就"P"家的較好呢~


為左令自己把腌草可以快D變靚D同生快D, 平時唔梳頭的我還特登買來一把專按摩頭皮的梳子呢....確實幾舒服..不過如果電過髮的人就請不要梳至尾, 只梳頭皮就好了, 如果們轉方向各頭皮梳還會令頭髮立時鬆多數倍呢^^


雖然拍馬都未去到安室的境界..佐無異成頭旱情的我..髮質好左唔少啦.....有見尼排都唔止一位靚女問我如果去飲可以有咩簡單頭SET下..咁今次就同大家玩下SET頭啦..俾大家睇下我D頭髮真係好左好多..什麼造型產品都無落咖, 但D頭髮望上去都唔係好旱呢~


首先你哋睇下..用完VS..D頭髮真係好似變多左同厚左咖...跟住用電髮捧係咁而整CURVE佢..但前陰一定要反方WOR..因為咁可以瘦面D啊



第一個最SUPER EASY的係做一個公主半頭, 但就分開3個SECTION去做會比平時直接紮半頭靚D同精緻D


第2個進階版係將耳下的左右汁頭髮向內扭至之前做好的公主頭的中心位




HAHA...當堂好似複雜左..其實係超簡單咖咋, 仲要好快TIM..不過就一定要整曲左D髮先..因為會好SET D~


希望大家鍾意啦~


沒有留言:

張貼留言