2010年5月9日 星期日

我食過的美顏保品

就算坊間對保健食品一直存有質疑, 但我個人還是挺相信口服內外調理尼套的..不過其實有好多又真係食左等於無食啊...下面係其中我食過而記得的保健食品(拍丸拍得多到我唔記得晒啦)


人生第一次買嚟飲的collagen..味道幾好...但真係當細支果汁飲, 唔覺得有咩好左



第2次落重本買左成個療程(好似12盒)的collagen 中的star

FANCL 膠原蛋白美肌飲料 Deluxe Tense up


飲左咁多好老實講又無佢廣告中咁神奇..不過當時我爛面..d傷口就好似比平時好快dd...飲左好過唔飲少少..不過咁貴先好得個少少..so回購意欲無嘜


跟住睇好多書話如果成日生粒粒的人係缺乏vitamin b..so我見fancl  的 b雜咁平..而且made in japan(日本d藥品監管係好嚴僅的), 就買嚟証下..點知非常work wor..食左真係生少左好多粒粒..尤其 period時..無再狂生...不過凡係丸都唔可以長食..會失效咖..最work的係食完2包停2個月度再食


FANCL 綜合維他命B Vitamin B Complex


FANCL 天然果實維他命C Vitamin C with Acerola
尤於爛完面好多印, 我又買左包vitamin c去幫助去印..不過佢最work的食法係要夾埋b雜一齊食..單食效果不大


FANCL 輔酵素Q10 Coenzyme Q10
個期q10超紅..好似講到可以神藥咁..又買嚟試下..我個人覺得..完全不被吸受..亳不見效


FANCL HTC美肌膠原蛋白 HTC Collagen
因為飲品太貴..所以試下買丸食...但佢個份量要拍太多la....所以no good


尼兩隻都係日本出的collagen同透明質酸... 好平先好似三十零蚊..不過一包只有20日份.. 我同常係隔住兩款食..我自己鍾意尼款多個fancl的..因為佢食少好多個量..同埋keep住食又好似無咁乾d皮膚


卓記的Charming Enzyme -好work..好似嘢係一飲就咁快見效..飲用期間..排毒系統真係何其暢順..無毒時皮膚真係好好多


現在剛食緊媽咪買的納豆丸..佢話聽同事講好見效(主要又係透過幫助排毒去養顏美容..仲有幫助入睡...eee我成日咁眼瞓唔知關唔關事呀?)..聽聞成日斷貨...真係咁堅...不過我自己就起碼食左2排(一盒4排)先見見地效..不過都好平wor $180/3盒



另外其實 dhc d丸仔我都食過好多, 上至減肥,下至美容.其實佢的種類同fancl差唔多..但就真係一d效都無..所以已經唔再入去睇啦..另一間又係唔多有效的brand- orbis


***凡係尼d丸除左特別註明外..都係早上空腹食一粒+臨瞓食一粒係最最work 咖..知唔知why..早上空腹食..易吸受d..晚上臨瞓食..因為係復原時間可以幫助修補啦^^


沒有留言:

張貼留言