2010年5月16日 星期日

故事書新一章

Mj每一次的新系列包裝都離唔開夢幻, 同甜到漏的少女情懷..新的故事書你們買左未…..未的請睇下我個本(有的也都請望下)



佢有2個系列分別代表早和夜, 而我手上尼款帶紫調的就係夜間精靈系列



左上格的白色少珠光base可以搽到上眉骨做埋highlight, 右上和下分別係同色系的深淺e/s, 而左下的就是一個透明閃粉的eye gloss(建議都係要先上d有色的e/s做底再上尼款eye gloss會有效果d)



一貫mj的眼影風格, 好閃爍的珠光粒子, 都幾易handle, 因為凡係珠光閃的眼影就算搽衰左都唔多覺, 而佢附送的eye base都幾好可以令個e/s出色d



哈哈..今次我第一次請朋友仔上我家玩啦.....緊係搵佢做我model試俾大家睇下啦..


我個model幾qute, 仲好鬼活潑啊..俾佢發現我成個櫃的skincare同化妝品tim..哈哈..連我讀design時的獎牌都俾佢發現佢仲要係度計返個時間佢當時做緊咩..妹妹..咁嘜即係揭穿左我年齡的祕密...


我影左幾張就將相機交俾可愛的model自拍..自己就執返個爛攤子


自拍果然係另一種感覺


其實個紫色如果影相出嚟都咁清楚咁佢真係幾顯色咖啦, 而且佢無飛粉黏貼力幾好



好耐都無朋友仔上我家玩啦..最上一次都係十幾年前的事..連我媽都興奮埋一份..仲特登煲埋糖水..感覺真係好似返到中學時..so nice sunday^^ happy~


沒有留言:

張貼留言