2010年5月23日 星期日

中女洗咩驚

女人十個9 個都怕老..老,,到底是怕年紀數字上的增長..還是面上突然到訪的不速之客-皺紋, 面頰鬆弛下墜,就連同咀角也為逝去的青春而下垂呢 ..這些都是正常的生態進化..你我都沒法stop..but可以延緩呢..令自己可以停住係最佳的時間長些..所以女人再忙都好保養都絕唔可以懶..更唔可以疏忽往往會令你看上去老多幾年的頸呢..試想下眼就因為日眨夜眨所以係面上最快易有紋的地方...但頸其實脂肪不會比眼部的多..但就年終無休..一輩子也要頂着閣下沉重的頭顱呢..而且不時仲要做出低頭等負荷甚重的動作....所以往往比眼更快長紋和鬆弛了...鬆弛了還有附贈品-雙下巴一個...所以要趁後生就要保養啦..千萬唔好好似我成二十幾歲先識化妝要卸妝, 要搽防晒..同埋搽skincare唔好漏頸......雖然遲左d..不過都好過唔做.....而且最緊要係要用work的產品..就好似兩星期前有幸試做SOTHYS輪廓重現頸部護理..真係堅..人手做的TREATMENT竟然仲見效過做儀器..一做完個刻..我成個下巴都尖晒..


店員的服務真的非常專業, 環境亦令人非常舒服到不消10mins就已經沉睡左了



before


紋就都有d..不過最嚴重的係水腫鬆弛啊



after treatment


做完一照鏡竟然覺得自己有瓜子面啊....塊面肯定細左2公分啊..下巴firm左好多.....望住鏡子深深覺得輪廓真係對一個女人的容貌好緊要呢~



sothys的產品雖然我之前未用過, 但我知道它是很出名的美容院用的牌子呢~ 美容師仲好好人叮囑我一定要搽頸背..她真細心呢..於是我人生開始左要護理埋個頸背..實行全方位抗衰老啦~



留住時光頸霜Shaping Neck Care


成分
Mamaku精華、苦橙精華、杏仁蛋白、生物擬態胜肽、水田芥
功效
專為修護臉頰以下的肌膚而設,即時重現緊緻膚質,並具排水、通淋巴作用,以修減雙下巴,營造出瘦面效果
實驗証明
重塑輪廓達129%、改善度達154%


雖然我沒有美容師的一雙魔術手, 不過連日嚟不斷的塗塗抹抹, 我的下顎真的3沒有那麼鬆了


老實講年齡相差10歲的女人分別未必好大,但有保養同無保養的分別就真係睇得出law, 其實現今的女性如此勤勞真係要對自己好d勤力d保養, 再係衣飾上面配襯, ..就算年屆中女也不差wor^^


你們看只要打扮多d色彩...



保養緊緻無紋的臉..當然再加化妝啦



看上去的樣子和我二十頭時真的分別不大....其實都有d不一樣..就係style..haha..無計人大了見識也不同了..不過到今時今日遇到新朋友..她們總會說我像出來工作不久的樣子..有時填表報年紀時,也常給人說一點也看不出wor..還以為你才二十頭呢..haah..我通通當讚美了..我不覺中女比別人差..至少我是個自給自足的女性...^^


 


沒有留言:

張貼留言