2010年5月21日 星期五

真心的試用

相信大家成日都有種試用文沒人的看的感覺吧...其實我自己都有尼種感覺...但相對看名人們的推介..我對產品的信心較多來自同是一般人的bloggers試用分享呢...所以我每次想買某類產品都總愛上網search網友們的comments...一樣米養百樣人..但每個人又係唔係一樣吸受咁多, 變成一樣的高矮肥瘦, 所以"試用文"就建基係大家的用心分享..我們依然每天忙碌的追文睇好介紹啦.....


長編大論完..又到我的試用分享啦..每次試用我都只會選擇我需要的產品..好似今次的Rote Fabrik零污染卸妝淨肌啫喱一由的皮膚突然有一天開始爛面起,我就,非常注重面部的清潔..不同牌子和質地的卸妝我都試過..好老實要用左而唔生粒粒的..於我而言係好少...但其實令我生粒粒的又唔一家係本身個產品的成份..有時係關於佢個用法..尼個都係我研究自己點解成日生粒粒先知咖咋...


其實就看這支的卸妝凝膠的潔淨力真的好得沒話說, 用後又清爽不膩


二話不說就可以把所有防水化妝跡卸得一乾二淨


好啦...我欣賞佢的潔淨度..但憑良心說,我不太喜歡它用的感覺..一來它一定要很乾手乾面才可以產生那個凝膠黏附污物的效果, 這無影中對皮膚造成一定的拉扯...對一些較麻煩的皮膚是做有點不良影響...那就是我...突然生了很多粒粒..shit...(因為粒粒底的皮膚係唔可以有太多的皮膚摩擦咖).><...同時..我也不喜歡它變成鼻涕狀的質感.....很噁啦!!!......突然長了很多粒粒...當然要想辦法了...但也要試用啊..我就發現先用卸妝水卸去8成的妝, 再用此凝膠,相對可以按少些, 減少對皮膚的摩擦...這好像就緩和了不少^^


***所以愛好清爽潔淨卸妝, 不愛油的人而又對它那個卸妝過程的質感沒多在意的可以一試,因為現在好像特價才$16x


雖然爛面..但好在仍有神奇的化妝品幫我可以正常的樣子走在街上..現附上我扮靚靚去食生日飯的相吧..同場加影一枱子美食...尼排增塝不少...但總是抽不中減肥產品幫補下><


沒有留言:

張貼留言