2010年5月4日 星期二

電死人的條件

想要電死人無命賠..首要條件緊係要雙迷人電眼啦..但係所有愛化妝的靚女們..尤其日日都化妝的SIS..記得係你化妝的同時請先努力做好基底的保養啊, 這樣才能襯托出迷人妝容呢.....電眼下的你是否黑輛纏繞, 乾紋滿佈.....咁就真係要小心啦...眼部只是2MM如此脆弱的皮膚, 是整張臉最快顯老的地方...如日日都代妝更加速它的它化...所以絕不能大意, 請慎選合用的眼部SKINCARE...而我最近在試用了Elizabeth Arden White Glove Extreme 白手套系列的EYE CREAM, 它的售價算是中上啦$306/ 15ml..


以我尼個年紀應該要用的EYE CREAM價錢嚟講算唔貴TIM..其實我本身對眼問題都唔算多..係有黑眼圈,如果用左唔夠保濕的眼霜上妝後好快會有乾紋, 但用潤左又會生油脂粒啫..(哈!好似都煩煩地)


所以當我見到Elizabeth Arden White Glove Extreme 白手套系列的全新配方蘊含強效複合成份: Emblica維他命C活性複合因子和
全新海洋植物晶體萃取, 能亮白膚色和完美膚質!
兩款珍貴成份所產生的協同作用, 三方面全面抑制黑色素形成,
並刺激膠原蛋白的產生, 更把肌膚提昇至亮白新境界-就好期望佢可以KO我個黑輪啊.....大家不如睇下我有無改善到^^


BEFORE



我唔記得之前原來係影左眼..唔小心影左右眼..不過我豕隻眼個黑圈係一致咖


NOW



用後感:其實都幾爽身, 唔會起油脂粒,很適合用仍按摩眼睛, 可以令個黑黑圈舒緩下, 因為快吸受, 不過可能眼部很乾很乾的人未必夠潤..不過FOR ME IS OK


後記~


我本時咩化妝,時裝雜誌都睇咖..因為我覺得唔同風格的當中都會有得着..下面教人如何放大雙眼加倍電力的技巧都幾得意..雖然我知有好多SIS都識咖啦..不過總有未知的SIS..所以係度同大家SHARE下



同場加影...整甲超笨的我的劣作啊...我好少整..得買左又想試下..希望達人們不要見笑啦~




1 則留言:

  1. 我只知道,假如我去愛人生,那人生一定也會回愛我                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除