2010年5月3日 星期一

不進則退


已經好耐都沒有回學校練妝了, 因為同學們都太勤力, 很難book到工餘的時間...但練習係唔可以停落嚟..為左可以俾到更高水準的服務給我的客人..所以唯有自己默默的練....我會出尼編文純粹係因為昨天我睇左俾我化妝的model的blog看到她很喜歡我幫她化的妝,而令我最感動嘅係佢鼓勵我post出她的妝照連同妝前照, ....從學化妝以嚟一直支持住我去行呢人生的分叉路莫過於就是幫人化完妝後可以令她認同自己變美了的尼種喜悅



model本身就好sweets,雖然內雙眼,但眼睛並不小啊


首先嚟個啡色日妝for褂妝, 較適合日間戶外, 成個妝(其實要連髮形, but我唔記得帶架生)要係45mins內完成..原本應該ok..但現在緊迫啊,因為我改左痴一束束眼睫毛...平時出jobs都係痴排裝lash多...現在因為係新娘妝一痴痴左大半盒,因為要痴密d先靚...都真係要練多d痴束裝先得.......



只可以用15mins轉妝~轉左個粉粉地帶銀的e/s色, 可以襯婚紗


最後嚟個黑色的bling bling smoky eyes..我至愛,因為最快靚正..不過閃光燈下咩bling都無晒..但真人勁閃..


final..model就頂住尼個bling bling smoky eyes去出席朋友的k party呢..聽講玩得好開心啦


再次好多謝model借出晚上的時間陪我練習同鼓勵我出post..因為係你們這樣無私的支持, 先可以令身心疲憊的我提起腳向前衝!!!


4 則留言:

  1. 幾時得閒可以約到妳練呢.  chloe
    [版主回覆05/31/2010 14:00:00]HI..請問係唔係11號練妝咖?

    回覆刪除
  2. what time u can practice , afternoon or night time, if time is suitable for us, i  will book, i can afternoon 3;30pm- 9pm , pls tell me if u ready.thank u so much, chole
    [版主回覆05/04/2010 23:32:00]I only can practice after work that mean after 6:45PM...Mon and Thu would be better because no need OT^^

    回覆刪除
  3. 哇哇哇.......靚到“dum”一聲

    回覆刪除
  4. ys ah, 11 /6 7 :30pm y ok ho.right.
    [版主回覆06/01/2010 10:56:00]你好犀利呢book到位..我都book唔到..好啊個日見..早dd得唔得咖..因為我唔可以太夜走啦!

    回覆刪除