2010年5月2日 星期日

直擊ALGLE BLOGGER時尚之聚

繼上次出席有關FASHION的節目已經係上年的事情啦, 今次有幸可以出席有成153年歷史-世界兩大以人手製造RUBBER BOOTS之一最大品牌-ALGLE 的BLOGGER時尚之聚..好開心..我很愛她家的淨色RUBBER BOOTS啦..SIMPLE BUT TRENDY..I LIKE IT..BUT ALSO TOO EXPENSIVE


首先睇下當日係場地...好溫馨GARDEN的感覺...仲有好COLORFUL的RUBBER BOOTS啊..隻隻色都唔錯咁..如果可以齊晒色..我諗我會愛上下雨天呢


仲有專人講解應該點打理對RUBBER BOOTS, 令佢KEEP住新淨


原來AIGLE家有自家生產的清潔海棉,當中有蠟的成份一抹就已經好乾淨方便, 如果自己屋企有RUBBER BOOTS(就算唔係AIGLE都可以買嚟清潔ONLY$50), 不過節省方法亦可以可卓X等地方買D SPONGE去清潔不過就無左裏頭特別的蠟成份


P.S其實白色都幾靚, 感覺個人好似BRIGHT UP 左


紫色都好GOOD而且夠STABLE..唔多會出事, 安全D!!啱D有襯衫煩惱的人士



真貨就係內藏的CODE 啦..每對因為都係人手做所以NO.都唔會一樣咖



仲有潮流編輯為我們剖析今季個TREND..哈..不過相信好多人都知

當然今季個TREND就緊係唔止尼3個方向啦, 不過就返AIGLE的系列她家的衫COLLECTION相對會主分為海軍風(藍白條子), 碎花(GIRLY D)同埋OUTDOOR MIX(即係較COLORFUL的SPORTY LOOK)


除左衫褲, ACCESSORIES亦係一個好重要的大配角, 佢可以令你個TOTAL LOOK完全升呢, 如似圖中講者介紹今季好HIT的平頭CANCAN HAT就係HOT ICON, 襯海軍風同碎花都一流, 圓面者帶都好SUITABLE..BUT方面大忌啊!!!!



幾多條子衫


仲有MODEL親身試範HOW TO MIX & MATCH RUBBER BOOTS + FASHION..事關係日本,RUBBER BOOTS已經融入左FASHION..唔再係為雨天而生咖啦



尼年風衣其實都唔錯, 有個條子摺袖級, 不過佢D衫真係貴左D料, 又防UV,又防水....以我目前的能力真係未可以咁講究啦..都係抱欣賞的態度~



以下尼對就係全店最貴的RUBBER BOOTS, 要落訂先會特登去造咖..不過真係BOOTS揀人穿LAW..試問有幾多個好似KELLY咁的長腿啊



不過當日的BLOGGERS裏頭都有一位長腿美人啦..就係KB啦~..(上次一別, 我哋好耐無見啦..即刻雞啄唔斷....你要買手信俾我,,HAHA..打劫)



玩完..仲有我最愛的...食嘢環節...UMUM...YUMMY


仲有小GIFT, 百搭的條子SCARF+$300COUPON(簡直就係一束火苗.....心思思想去買嘢TIM)


 


沒有留言:

張貼留言