2010年4月22日 星期四

3分鐘由頭開始變靚起

一個星期前的sat..我係中環一間優美的餐廳內一邊享受住一浪接一浪的豐富美食, 一邊同一班美女一齊聆聽Pantene Clinicare時光修護系列如何讓頭髮在1個月內迅速修復在2年間所造成的傷害..去下片重溫下當日快樂的時光先

名髮形師為我們仔細講解正確的洗髮方式應該將步驟分為:洗頭皮和洗頭髮兩部分(即係要洗2次);洗頭皮的理論和清潔臉部肌膚相通 ─ 因為頭皮上分佈著許多毛囊,而毛囊可能會因為油脂分泌、作息不正常、紫外線等因數而造成阻塞或影響新陳代謝,如果長期置之不理,會產生頭皮紅腫、毛囊發炎等問題,另外也無法孕育出健康的頭髮。洗頭髮的部分,是幫助清洗累積下來的汙垢,另外就是在洗髮的同時,進行滋潤及修護頭髮。因為頭髮的營養只會到達髮根後的15厘米,往後的髮質則需要倚靠後天的努力和修護,所以別再羨慕別人的髮絲,現在糾正觀念,還來得及改善!


見大家影相影得咁high..一向斯文沉靜的我也來湊熱鬧


同型仔影完又同靚女影..仲要扮Q TIM..死未!!!



唔知大家仲有無印象..我好無厘頭咁曾經俾抬舉左做美髮達人..BUT實在受之有愧..我一向10成力都係擺晒係塊面度..SO你們睇下我的頭髮...如何做達人呢...><



佢哋既然可以一個月修護2年間的受損頭髮..按比例計算用一個星期都應該有效咖WOR



洗頭, 護髮嗰PART我唔多講啦..但我真係要推介下最啱我尼D又懶又要靚嘅人用的兩樣恩物~


1)急救修護精華)


單支設計, 3MINS後用水沖洗就可以帶來高效的秀髮急救效果~雖然佢係一次一支咁用..但我D頭髮唔係好多同長, 所以一支其實可以大量咁用都用到兩次, 只要擰開左個頭唔好掉..倒轉插返去就可以留返下次用啦..我真係夠慳家啦^^



2)第2樣要推的就係-秀髮修護精華液(免沖洗)


佢堪稱護髮神仙水, 而且聽PR講仲可以令頭髮薘鬆D, 咁好啱我尼D電完好耐已經唔捲..而且一唔GEL嘢又勁塌頭的人啦~


首先我會噴佢係半乾的頭上升其實最好係8成乾, 但因為我太夜趕時間拍, SO圖中係得5成乾咋), 然後扭成一束束,固定好, 再補噴多次, 吹乾, FINALLY就會成頭有返個形, 乾晒之後仲更有彈性同鬆D


(都係嗰句..趕時間仲係未乾得晒就影啊!!乾D效果更PERFECT)



一個星期後的髮尾...點睇..好似無咁旱啦


沒有留言:

張貼留言