2010年4月11日 星期日

5分鐘的返工妝

我平時如果返工放工就返屋企, 通常朝早就會化個5mins妝..因為我家住無雷公咁遠...一於懶得就懶...成個妝最主要係個底要平滑無瑕先, 講真係你塊面上佔左8成都係皮膚, 如果唔靚..對眼化到幾大都唔吸引啦~所以我的步驟好簡單, 先用飾底色乳因為我個人比較白(我d friend話我白都鬼咁)所以我大部分的飾底都係帶pink color, 可以令個膚色看上去好氣息d即白裡透紅...如果成日返工都好似我咁趕頭趕命, 膚色蒼白, 面珠又大毛孔可以試下用neutrogena尼款防晒+飾底一take 過好方便



我都係第一之搽成50spf的防晒上面係無生粒粒咋, ok wor唔係好笠不過如果係超油人就要諗諗~


好水下的質地, 所以好易推均


唔知睇唔睇到搽左的右邊手背係比較明亮d咖(我現場睇係比顯d咖),


所以我會係面上較間的位重點再加強印多層(即眼圈, t-zone,下巴..etc)



搽左飾底後, 基本上個面上已經有左光澤同好氣息, 毛孔亦無咁明顯, 咁我就唔搽濕少, 只仍重點遮瑕(即黑眼圈, 荳印之類...)+用掃or用sponge彈印上粉餅(好輕薄,只係想塊面最後係乾爽唔痴手)+只畫上內眼線(我鍾意自然淡妝多d咖..因為卸妝方便d..哈哈)..其實好多時連睫毛液都唔搽..因為卸太麻煩同埋好傷睫先本身咖, 已經好少咖嘛+啡色眼影for眉OR搽少少眼線位+胭脂係shu#44用到見晒鐵片就知我幾like啦)+ kiehl's 的野莓味lipgross(搽親都好似食緊雪芭咁)



出嚟個效果係真係自然到無化妝, 個底仲好透薄, 不過就唔會俾人覺得無哩精神咁, 所以我成日都係咁返工又快wor, 同埋起碼過到自己出街唔會親人先^^



沒有留言:

張貼留言