2010年4月7日 星期三

發MO後, 再發花顛之妝文

話說剛完左的4日長假期真係我難得的長假啦.....因為我真係好耐都無放過假..所以我好珍惜尼個假期...除左首日隻零晨出左去OUTJOB化妝..其他大多數時間都係睡夢中渡過...真係瞓到我發左MO....直到臨要返二前一日..要出街啦..總於的起自己整理下自己個宅女樣去見人...一執完真係嚇親我老豆,,,事關佢見我閉左關咁多日個"靚"樣..執完之後好似返生左咁...
...既然難得化晒妝,,,當然又好自戀咁自拍留念啦..我無咩特別事..家下好少化全妝咖嘛...所以係街見到嗰個唔似我咖


原本個頭好塌好扁同埋直晒...令佢有返VOLUME同個型就係靠下面尼樣嘢啦



我係佐敦髮品店買,才$180好抵..雖然上次俾佢說左我買左個貴D唔太好用9搪瓷捲髮器..不過今次佢哋無介紹錯尼支夾板俾我..超好用..近期最愛


身為一個設計師,,我的電腦TECH真係唔係好得..勁OUT..近期先識轉下色咋..好低能咁轉左一張相色自娛下,,,其實真係好低B



我個額真係唔多靚..所以都係唔中分改側分


好啦..真係發花顛..攞出早前係H&M買的花仔夾出嚟試夾..痴左線



 


當然我仲有理性唔會咁出出街啦..出門前改返用另一組夾..都係係H&M買..誠意推介俾要去飲的SIS們, 尼組夾一排4支..超好襯..唔記得$29還是$49了..總之讚!!



**發完顛啦..


沒有留言:

張貼留言