2010年4月19日 星期一

好強的生命值^^

平時我肌生命值一值處於左邊負能量指數嘅我..尼期急升喎~


活肌之源就係....mioggi 的 magic advanced活肌生命精華



它標榜連續用7 日就可以由上圖的肌膚狀態變成下圖的狀態呢


每晚都乖乖跟着按摩就係升值的關鍵^^



如果肌膚敏感同埋好似我成日暗粒粉刺滿面, 建議用浸滿活肌生命精華的壓縮mask敷面5-10mins急救, 效果很顯著也很舒服^^



因為尼隻活肌生命精華太矜貴, 我用左出名至薄的menard 壓縮mask去浸..慳返d..你睇真係薄到無人有, 連我d印都透埋出嚟~


密敷左兩,原先親戚探我的慘況都真係舒緩不少..但大家請不要好像我起初那樣當它是toner用啊~它是用在toner後的,因為它是滲透力高的精華啦~


 


 


沒有留言:

張貼留言