2010年4月15日 星期四

非電腦的柔焦技術



識得我的朋友都知我一向都唔多鍾意露出自己的額頭,..因為好多紋呢><..其實即使影相出嚟仔細看都還是可以見到..所以成日都搵頭髮遮住or好似我張大頭相咁整d手勢遮住d紋路....


不過e家唔洗遮啦~我可以光明正大地露出個前額啦..

秘訣就係美國醫學美容品牌GoodSkin Labs, 佢以先進科技及科研配方,即時為粗糙、暗啞皮膚製造焦柔效果,尤如電腦的圖片修飾功能,令肌膚於數秒間變得平滑、剔透亮白、幼嫩,締造細滑無瑕的nude肌。亦可以用作妝前底霜。


按圖觀看下一張


不過要有絲般柔滑的肌膚, 也有小小技巧, 就係一定要好似搽遮毛孔的產品般要打圈搽上, 而且仲要一定待它乾透後才可以塗上第二樣產品上面, 不過放心它很快就吸受掉的^^ ...但感覺上它有點似filler的質地並沒有什麼保濕滋感, 所以如果用它作妝前底霜可以有一個啞緻平滑的底妝...不過它當然比一般的filler(遮紋霜)優勝啦, 因為佢除了有即時的效果,當中還有被公認為最有效的去皺成份多胜肽複合配方-有效促進天然骨膠原製造。Peptides可直接深入肌膚底層,發揮最佳修護 功效,讓肌膚回復彈性及緊緻,撫平細紋、皺紋,同時預防紋理加深。


 


全面都變得平滑, 我會常常露額啦~..另外上次我嘜同大家share左個5mins返工妝嘅, 如果放工後仲有個10mins去街look咖, 我下面個妝就係由返工妝轉出嚟咖啦

 



工具只係要任何一隻黑色e/s, 黑色eyeliner,紫色eyeliner,nude color lip gross


點解咁簡單都用左10mins....因為計埋set頭嘛...見唔見我個頭係有d 捲曲左咖^^

沒有留言:

張貼留言