2010年4月13日 星期二

邊支最好呢?

一到夏天打開雜誌真係全是美白當道,每支新出的美白產品都好像很不錯的樣子..但面只有一張, 荷包內的錢也不是會自動增值...咁到底應該選那支呢...每一支都在BLOG分享就真係無可能啦不過我用了2個多月試了3支本季最新出的美白精華倒是可以和大家分享下我個人的心得~


首先要我覺得NO.1最好用的非ESTEE LAUDER莫屬...佢真係最快最見效的美白產品, 尤其適合我尼類成日生粒粒和需要去荳印的人士..係一D都唔笠..當然又未去到清爽, 但可以有防荳消炎成份, 你話有幾笠啦不過佢最大的缺點就係太貴啦..成六百幾....所以我都慳住用呢


第2位 KIEHL'S


以少許之差屈居第2, 佢的美白效果對我而言的確無ESTEE LAUDER個隻咁快見效,咁亦可能係因為我的訴求係想去荳印, 而它的專長是FOR去一些底層的黑色素多些, 不過我個人覺得它在去幼紋方面就似乎唔錯,咁當然如佢本身帶光澤有關啦, 所以連帶一些較粗糙的表面也變得較乾滑, 但當我如果面上長了粒粒或有傷口用它就沒有ESTEE LAUDER那樣有個加速療癒的功效啦~不過相對它的價位就平D約四伯多一支美白精華, 而且要提下它的洗面打出來的泡是像cream一樣呢~想要美白效果明顯, 先要溫和地去角質先, 所以一支豐富泡沫的洗面確是不可少啊~



而第3位就是CLARINS啦


如果很喜歡清爽質地的人士, 這款絕對是首選,因為它是3款中最快吸受, 完全不留面但仍很保濕,但我自己覺得它並沒有令面上的印變淡, 只是增加皮膚的一種透明感/光澤,  即用完它的第二天起床時望向鏡子你會覺得面色不是灰暗而是明亮的感覺, 不過如果對追求要極致變白效果的人可能稍嫌它的效果不夠快和明顯, 但它的價位也是故4佰幾元呢



2個多月的密集美白成效,整個面色都均勻白淨了許多呢~


1 則留言:

  1. 我自己都買左成set kiehls尼用 acne scar淡左好多^^
    [版主回覆04/15/2010 16:19:00]係呀?原來你都有印嘛..望上去你皮膚很好wor^^

    回覆刪除