2010年1月31日 星期日

密密.....收

估唔到繼上個weekend的密密化...今個weekend..情人未到..卻大豐收..禮物密密收呢
........實在太開心啦..原本諗住都要買d嘢獎勵下自己咁勤力...haha..點知卻收到咁多份...真係忍唔住要同大家分享下先^^
 

收第一份時就驚喜......


尼份係我係office做嘢做到就死時..突然速遞送到我個位...成個人醒晒


一打開無留意反轉左..成盒的乾花瀉晒出嚟tim


好豐富的內陷呢


好sweet 啊
錫晒你theztyle~你真有心


再來收第2份時就興奮


miruku係konad 香港的代理~好多謝miruku咁慷慨送了我一整份的印花工具給我...我想要左好耐啦...成日都見d bloggers們弄得d指甲咁靚..自己都心癢癢想試呢^^



跟住收到第3份時.....愛不釋手


雖然它不是完美的鑽介..但它讓我感動...因為我明白買給我的人為我所付出的...謝謝!


輪到最後一份....第4份時就真係收到手軟啦(大家唔好以為我晒命..係真係名副其實手軟...因為我要一次過攞晒上面咁多份再加埋我個小化妝箱, 去做埋個小job然後一家大細咁搬返屋企呢...都真係唔輕咖

)



分享完啦...雖然早左d..我都希望大家係嚟緊的情人節都過得開開心心..驚喜不斷吧^^


 

1 則留言:

  1. Tina Hwang Make Up2010年1月31日 上午9:35

    CHLOE 你好幸福呀^^
    [版主回覆02/01/2010 08:55:00]HEHE..我好少時間咁幸福咖咋..所要先要記低佢

    回覆刪除