2010年1月20日 星期三

NATURE'S WAY TO BEAUTIFUL

今次有幸連續7天試用了全新的NUTRIGANICS天然有機營膚系列, 真是很多謝BEAUTYEXCHANGE X BODYSHOP抽中我.本身係因為皮膚勁易生粒粒, 所以一見到有機天然的字眼都會特別有好感先^^..好癈話少講, 去片....



今之的試用包括有:有機營膚潔面泡沫, 有機營膚清新化妝水, 有機營膚幼滑日霜和有機營膚幼滑晚霜


先嚟個試用前SKIN TEST....差到爆啊...竟然全負數,仲差D就負爆左TIM....><"""""


護膚首行當然就係洗面啦, 亦係我最注重的一環, 而尼支有機營膚潔面泡沫係我尼SET產品中第2位最喜歡的, 因為它實在快(一唧就係泡泡),靚(洗得好乾淨下),正(一D都唔乾)推介指數係:*****(5*為滿分)


跟住就係尼個系列中最得的喜愛的有機營膚清新化妝水, 有好多人都覺得TONER係可有可無, 但對我尼D長期生暗粒的人嚟講, TONER都幾重要咖, 因為佢可以起一個即時舒緩作用, 而且更可以安全咁去除面上的化妝品和潔膚品殘跡, BUT我自己對TONER好有要求咖, 好似我尼D咁煩的SKIN, TONER一定要做到清爽又滋擾肌膚, 而BODYSHOP尼支就做到尼個效果, SO我最愛它了^^


推介指數係:*****(5*為滿分)



有機營膚幼滑日霜和有機營膚幼滑晚霜的質地都很類似的霜狀質感, 只是晚霜的更為杰身些, 兩款均需要配合少許按摩動作才能令它完全吸受掉, 看上好像很笠, 但當將它推勻開去, 又不會覺得面上有過度的痴笠感, 在這種冷天氣中反而覺得它的滋潤度不錯呢.


推介指數係:***(5*為滿分)


這個是用後第3天的SKIN TEST


這是第7天的SKIN TEST


平心而論我仍未見到有去幼紋的功效, 事關我只有很深的抬頭紋, 卻仍未幼紋(TOUCH WOOD), 不過起碼用了它一段日子我的皮膚上並沒有長粒粒..因為我一用親D去縐產品大多會生粒粒的. 另外此SET產品都帶布一陣天然草本味道, 起初是有黠不太慣, 但用下用下奐覺得都唔差啊..就好似藥材味..翬聞慣左就會覺得香...不過講真它的有機營膚潔面泡沫和有機營膚清新化妝水真的很不錯呢^^


沒有留言:

張貼留言