2010年1月14日 星期四

我的Barbie蘋果肌

BARBIE係完美女神...係每個女孩由細到大的夢想...but就算去整容都自問整唔到咁咖啦!

..之不過要擁有如barbie般紅粉菲菲般的蘋果肌也不是難事啊
!首先要多謝beautylife x barbie俾機會的一嘗我一直都想試的barbie化妝品, 而今我要同大家分享變成蘋果肌的產品就係barbie的pink chic bush
佢雖然盒子小小的..但原來暗藏4色胭脂咖..勁





首先試用左面層較淺的雙色胭脂



再試下層的深一號的雙色胭脂






其實它全部的胭脂都帶有幼細的閃(不是blingbling的個種), 所以搽上後會俾人一種皮膚很有光澤的感覺, 而平時我本人是很少搽有閃粉粒子的東西上面珠位,因為有經驗會長粒粒..但用了數天..touch wood, 未有此跡象..而且我很喜歡它的雙色設計, 一深一淺可以令個蘋果肌更柔和同立體, 我通常的做法, 係mix其中一層的2隻胭脂用下面的手法上面先, 然後再沾少許淺色的塗在面珠對上眼珠中間對下的地方~


最後更要讚下老非常的貼服同long lasting下, 早上是這個樣子, 去到晚上回家也是這樣...利害


沒有留言:

張貼留言