2010年1月14日 星期四

暗粒人士的恩物!


我自己從廿歲開始就不停有暗粒的煩惱

, 也看過多次醫生亦遍尋過琳種方法, 當中當然有成功….過一段時間就又會被暗粒戰勝
….這種無休止的長期戰真係令的面上遺下很多紅印子和洞洞啦
…..不過已有豐富戰粒經驗的我係上次去ipsa到做skin test的時候發現了原來我一直致暗粒的2大成因
….真係多得ipsa d proba 小姐咋成因1)原來係因為我自己唔補妝咖, 我原先一直認為補妝只係為keep住個妝靚d, 所以幫人化妝就一定會補, 但自己就懶, 點知原來補妝係有助防止塊面痴笠笠糾痴左d污糟嘢上面去塞住d毛孔. 成因 2)用的護膚品都難以被皮膚吸受, 所以只塞在表層, 而底層卻缺水結果經過 ipsa的詳細分析就幫我選了IPSA ME WHITE EX3更新活化美白緊膚液
!好多謝The Ztyle X IPSA抽中我參與試用呢


….聽個名係咪好吸引呢好似所有想要的的功效都集於一身, 用了2WEEKS, 我可以告訴大家真心它是我至今用過的所有護膚品中為的度身而做的一樣
, 我從未見我的粒粒可以好得這麼快, 當然唔係即用即無啦, 起碼我一開始用原本每天倍增中的暗粒停止了再生, 然後我確實看到它每天的消退, 而最開心的是它當中的美白功效令我原本的紅印子也減去不少, 毛孔也相對較之前小了很多呢
!!!!!


而我是第一次用這麼稀身的液體狀作為護膚程序的LAST STEP, 不過我相信亦因為它的這種質地所以才可以如此吸受而令那些暗粒消失..另外我也跟從BA的指示開始定時定候補妝至今我不是變成蛋肌, 但不用好像之前即使化了妝, 依然看到面上滿佈的暗粒, 就連我身邊的朋友也說我的皮膚好了很多啦…^^


第一天用前的SKIN TEST..幾乎負爆=差到無人有



最近一天的早上SKIN TEST!整體upgrade左唔少咖



我的SKIN近鏡...始終斬有D紅印..但真的好了很多..因為原本的紅印是一大達的



 


今次我也參加了IPSA樽身的設計~…看了那麼多世達人精彩的作品, 真的不太想SHOW獻羞了..我的求其作品

我又用了公司準備掉的廢料(一條用剩過短的花邊和歷史悠久的舊鈕卡辦)加上IPSA提供的彩珠整的, 請大家也支持下我啦~






1 則留言:

  1. 想問如果敏感skin,額頭出油,應該是因為較干...我岩ipsa這個嗎..?因為我晚晚都有使用精華+nightcream...會晤會因為吸收晤到呢..?
    [版主回覆01/17/2010 20:55:00]我自己就之前都用開crea..諗住咁先夠..但係都用極去check skin都話個底乾..所以我諗cream對我尼d skin係較難吸受...其實你可以去ipsa度try左個ski test 先la, 係free ga..因為佢真係好似執藥咁同一個pdt都有好多唔同type suit for唔同需要咖

    回覆刪除