2010年1月21日 星期四

難忘的FASHION WEEK

今年香港的fashion week 可以說是我咁多年來過得最難忘的一次...因為於首晚好榮幸獲得SHISEIDO邀出席"hong kong extravaganza-香港*華麗秀"讓我可以重臨闊別多年的runways台前

一張切合大會主題的華麗邀請卡帶領我步入會場


一入到去....真係星光熠熠ar....雖然唔係未見過名星..但真係未試過一次個見到幾十位囖


會場佈仲安排左最新的妝容試範


Shiseido的化妝品色澤都比較飽和和出色一點, 相比起 Maquillage它會較專業, 而 Maquillage就比較易掌握一些


賓客們亦可以體驗專業化妝師為自己試上新的makeup products...我和一同去的bloggers們當然唔會錯過啦

好...!拍返張妝前先
化妝師非常專業..手勢很令人舒服


話咁快化完..當然要嚟返張港女自拍, 尼幅係我同一齊化左妝的mika自拍照...yeah
....化完個靚妝...進場啦


當晚共有4位大師的作品秀..位位的作品都很引人入勝絕無冷場..連台下的我也被勾起沈寂多時的創作隱想參加返d fashion show 比賽tim(不過好快諗完lu..因為我知道搞一次fashion show死好多細胞咖

)


而今次show中所有的make up都係shiseido贊助咖...我個人覺得這些妝容都同designers的設計非常合襯呢!!!全部都好靚啊







P.S大會還很貼心的送上最新的一些化妝品給我們試用呢^^



秀完後..我還同幾位同行的BLOGGERS倒一同去M記醫肚...真係覺得很充實的一晚


沒有留言:

張貼留言