2010年1月5日 星期二

1/1/2010的make up job


一踏入1/1/2010新的一年就有make up job要做...希望係好的開始..不過我也誓估唔到要去商場toliet完成..真係委屈晒靚女啦!..我發現可以借用學校的地方真係件好好的事....事關學校個日放假唔開.我就好頭癢,..!結果唯有去近近地新開的k11商場個toliet度化..好彩only makeup又唔洗set頭, 好快搞掂..全程睇住我化的toliet清潔嬸嬸仲好好人咁成日話我辛苦啦, 仲讚我化得好靚, 成個過程亦吸引唔少入toliet的人"參觀"啊..仲俾我聽到幾句讚美說話tim..不過人靚就點化都好睇咖la~笑完就算la...都係繼續努力


個背景係唔係睇唔出係toliet 出面個wall度影啦



一用閃光燈就變黃左><



 



p.s thanks tracy你對我咁有信心, 連畢業同去飲都搵我化妝我一定會儘力化得你靚靚咖


1 則留言:

  1. lv手錶
    lv專門店官方網
    gucci台灣旗艦店


    adidas波鞋批發
    gucci com
    lv手袋價錢

    回覆刪除