2010年2月1日 星期一

大臉仔除"包"記.....



話說由細到大我都係個大面之人, 塊面成日都肥腫難分...讀書時..什麼發水麵包....肥妹等的稱號我都領較過啦...真係坎坷的童年(自己又真係蠢, 俾人話做咩唔駁咀..搞到有童年陰影

)...大臉真係好慘咖..無論你個身點瘦.. 都係覺得你係肥咖..而且上鏡又多數唔靚...所以一有什麼標明瘦面的東西我都好勇於嘗試..係削骨仲未有膽試呀...我貪靚但更怕疼
...今次好好彩可以試用Natures Slim Beauty速效纖面護理
....尼次的療程全程 65mins 主要係改善肌膚循環系統,疏通淋巴,促進肌膚修復骨膠原纖維,增加彈性,改善皮膚水腫及鬆弛問題,達至瘦面及提升輪廓功效。


而我選了去好旗下的荃灣分店享用尼次facial

環境都幾簡潔, 除左純天然的有機skincare仲有好多唔同的天然有機食品


戲肉嚟啦..到底今次個facial對我尼d天然大面人 work 唔work 呢......

首先俾張近照大家望下先



一個星期前去fashion show影咖....嘩....!可見塊面大到..遮唔到..!!!!come on....help!!!!!

after 65mins後, 經驗一輪好似八爪魚吸盤的通淋巴後(全程唔疼咖, 因為我都瞓着左)


哈哈維一做完素顏太樣衰..唔post全相啦(但都見到的幾粒去完上海帶返嚟的暗瘡呀
)...不過都好明顯見到塊面去左d手腫, 同無咁包包.
..


唔知可以keep幾耐呢.....大家又睇下我今日個樣


側面個輪廓都仲keep住係firming 嘅


個facial唔係令我少咁忽肉, 但就令我塊面的線條提昇左, 明顯係下半部份,所以就好似有返個下巴law


p.s我好like尼支kiehl's 的lip gross, 搽到我好似天生咁好唇色咁


全文完...希望大家推下我尼個大面仔的文啦


 


沒有留言:

張貼留言