2010年2月24日 星期三

我的扮Q仿妝相(易嘔者慎入)

我好少參加仿妝比賽, 事關我太唔上鏡兼且影相差到無人有...不過我係MJ的睫毛液的FANS...當然唔會錯過佢新出的VERSION 啦^^好好彩今次可以參與MAJOLICA MOJORCA全新魅光濃密睫毛液試用
......及仿妝比賽

而眼影我選了透粉紅光澤的米棕色^^



相信極具扮靚心得的SIS們都知道今個春季帶光澤感的米棕些會是主流呢...比起深色的煙燻妝, 具透明感重的米棕些會令女生更有氣質和令人砰然心動啊~







每一季MJ都的新品都有主題, 而今次就MJ亦貫徹她華麗的作風要令女生們變成"SHE WAS A DOLL"...洋娃娃的面孔又的確令人心動...

而要變成洋娃娃首先要大眼...我專登將我的小雙眼皮痴雙些扮大眼啦



BEFORE


AFTER痴左膠紙+薄搽左一層睫毛液


好啦....要有心理準備...因為我從未披露過扮Q的造形啊..因為同我太唔夾啦....><



嘩!!尼支睫毛液真係咁多支MJ 中最好用WOR...不過亦係最難卸..要比平時用多2張化妝棉(我係1塊可以撕5塊個隻)不過狂搽之後對眼立時真係大左, 連我超稀疏的下眼睫毛都出現返晒...同埋佢雙面鋸齒的刷頭真係一絕, 要先用闊邊去放D睫毛液落去, 再用幼齒梳返順就可以狂搽到你想要的效果...但搽越多..越難卸///




俾大家睇下未搽前的素眼...一隻眼都嚇死你啦...好少同好短睫毛啦


 



之前DIY的頭COOL終於有用啦^^



HEHE..其實我無剪到頭髮, 只係收起左D髮尾同帶左個好耐之前買落但未用過的假前陰


我自己睇完D扮Q相都抖落一身雞皮...EEEE..人地應該係型咖嘛..即係如似下圖咁(請忽略我件衫...因為的係"懶"型人)



P.S.....我好無創意AR..基本上超抄MJ個形...不過大家有所不知, 尼個造型係我食左傷風藥..WING WING下整咖..上晝返工我上司仲話我成塊面都好腫...不過無計..我得尼日可以完成尼個任務, SO病都要化


沒有留言:

張貼留言