2010年2月2日 星期二

我初次成功印到甲啦~超好玩^^


成日都見到好多bloggers d 指甲整得好鬼靚..成日都好羨慕..咁自己之前都試玩過一次咁大把..但就totally 失敗鑼...好彩有機會出席Miruku的konad  diy印甲會啫, 令我了解到印甲的奧祕所在..同埋我終於知道我的失敗之迷..原來係因為我無用到konad印甲專用的彩繪油, ....hehe...今次尼個印甲會我玩得好開心呢, 又可以學到我一直想學的嘢, 俾d片段大家睇



第一次睇真人試範成個印甲的正確流程呢



今次大會準


備左會教整尼幾款印甲技巧....好靚啦!!!...可惜因稍後有工作, 要早退..未能睇足全程...真係好遺憾><"""

尼堆係今次大會送俾我的禮物, 好開心啊~多謝晒miruku & beautylife


教師Jackie 為bloggers即場試範的真手製成品....UMUM..好羨慕呢, 有JACKIE老師親手幫整


臨走前不忘同隔壁好可愛的靚靚KB嚟張自拍先..KB真係好得意..無論看見什麼都話"好靚呀"連我自己整得的失敗作佢都話好靚...坐佢隔離真係好開心啊^^


做完晒D OUTJOB回到家中即刻開返自己份禮物試印返十隻手指先





HOHO..雖然唔係好靚..但都叫做成功印到個花出嚟似返個甲樣啦^^..不過好開心昨天去做FACIAL..D 美容師讚我D甲靚呀...


沒有留言:

張貼留言