2010年2月19日 星期五

虎年首個練妝^^


首先今個虎年好開心bingo左兩單自己一手一腳接返嚟的新娘job...但都當然要多謝一班咁支持我的好友啦..因為化妝尼行真係靠口碑咖嘛^^...所以我都趁放假練下妝...準備多d...臨場時要比試妝嗰日令新娘子更令人眼甘一亮^^

今次的model和我住得很近呢...第一次化完妝有人陪我搭車歸家啊^^...m1嚴odel事前呃我說皮膚差了很多...所以我帶備了很多急救用品..點知一看...好得不得了.....><....好過我不知多少倍.....眼圈也不是她說得那麼嚴重..對我來說是很輕微啦.....umum..我發現時下的靚女們對自己都太嚴苛啦
...你們其實本身已經很好了,...當然化下妝就更perfect啦...

加左閃光燈~


很有自拍feel吧...因為的確是model自拍的..haha



 



頭髮剪左layers真係要落spray先掂..唔落的話就會好似咁..超多碎髮...唔ok ar..不過練習我多數都唔噴..費時model洗得辛苦啦


 


2 則留言:

  1. ok,咁你黎緊禮拜日上午有無時間呀?方便的話上我屋企得唔得?我叫Mandy呀
    [版主回覆02/28/2010 23:01:00]唔知可唔可以下午呢?1-2點到?

    回覆刪除
  2. 好靚ar~~md又靚~化得又好~

    回覆刪除