2010年2月15日 星期一

my fashion is my style

大家可能估唔到我買衫係一個很沒趣的人呢..我通常都係定一個時間然後去一個特定的地方買完一定數的衫就坎人咖啦...可能年紀大啦..真係無左以前行成幾條街,漫無目的的shopping....當然有時偶然下都會發現筍嘢.咁都會買咖....不過雖然我係從事fashion工作, 每季都熟讀fashion trend...但我個人的fashion trend卻是沒有指標的....全是依據我個人喜歡兼且同我match到..就係my fashion....我我俾大家睇下平時我的衣着咖^^都真係唔多見有好明顯的fashion hot icon..but it is my style^^


尼件zip jacket 係蝙蝠袖嚟咖...我成日都買尼d袖的衫..因為着得我瘦d嘛



裏面件襯底都好別緻咖..肩位的details足以令佢可以成為一件面衫



我本身都係格仔喜愛者..唔理興唔興都照愛..同埋我個人好like尼種色..不過其實係蝦人着的色嚟咖~




其實裡面係唔着黑色會好d..但我懶得再換個件底衫影相, 所以照去^^


尼件tencel(洗水絲)的trendcoat款的dress真係着得人好鬼slim又有型...i like it so much^^



尼年有少許sporty feel的short jacket係我最愛的一件..因為尼隻dirty pink(好似蝦肉色咁)係其中一隻我最愛的色..同埋佢又係蝙蝠袖..so 我一試即買...再match埋條小低浪吊腳灰色牛仔褲..不過因為條褲鬆所以太長, 我再摺短d..再襯對短boots...that's my favorite style^^




沒有留言:

張貼留言