2009年12月7日 星期一

好開心的日妝轉晚妝~yeah


話說已經無做考生好耐的我, 昨晚再踏考場ar...wah!有考試驚恐症的我真的是萬二分緊張...雖然job都出左咁多次..都唔知驚麥
...但係一諗到"考試"..始終"拗底"...好彩順利過關暫時鬆晒....一晚咁多la......hehe.........去下昨晚的花絮先




首先真係鄭重thanks我的靚女model波兒la......成日鼓勵我ar.....平時唔化妝咖ma, now就算面生左粒粒, 都要俾我狠狠的撻粉上去..好殘忍ar


我部機又影影下自動罷工....痴線咖.....好想有個攝影師朋友專門幫我影相ar...我影親都好差ga...搞到無心機影la



 



 





 




 




set左尼個頭...d 頭髮好似長左咁




**係度我都好多謝一路好好人肯借出寶貴的時間同俾塊面我尼個唔知頭唔知路的阿水練習的model們, ....I really love u..請繼續支持我ar...(好似選舉宣傳tim

)....我仲有試要考咖


2 則留言:

  1. 好好呀! 加油
    [版主回覆12/08/2009 15:25:00]多謝~一齊加油AR^^

    回覆刪除
  2. 終於過左一關... ...我都未考呀~~~ 遲d特訓仲要考呢..........加油!!
    [版主回覆12/09/2009 12:51:00]你都要加油ar..快d考la^^

    回覆刪除