2009年12月4日 星期五

修形必備單品~





十個十個女仔穿衣之道都係要瘦,瘦,瘦.

......因為大部份女仔都always都會覺得自己個腰粗,pat大,腿粗咁
...我好明白...因為me too
~...so各位好姊妹們等我介紹下我的減5lbs穿衣必殺技...就係一件長針織上衣la......最perfect係加"露底"....haha...其實係在內穿一件較長身的內搭去增加成個look的層次, 即時個人會修長左...變相就瘦左law
日本雜誌都有好多介紹長針織上衣的編幅咖...好似左邊嘅更是加埋"露底"尼樣細節tim...其實有d嬌小的sis可能覺得長衣係禁忌...其實"露底"尼招係可以解決左佢哋比例上的問題咖...不過外面個件針織要買短d至過patpat少少, 再加露半隻手掌長的內搭...當堂高多幾寸咖...of cousre着返對高boots la~...如果係girly d的配搭可以好似如上同下圖咁配紗裙ar lace 內搭......


但我尼d走有style咖ma...haha
...講笑啫..唔好嘔ar.....我會配返件長身的針織tee, 當然係薄身d la

比個tips大家..外套嗰件針織如果選帶少少蝙蝠袖..好似我身穿尼件...係會顯得手臂幼d咖, 第1張圖的右手邊喇叭袖都係..再加"v"領露埋頸同鎖骨就更加瘦...hoho

 

***另一件瘦身單品係長針織外套.....又係我衣櫃內的常客....今季必備再加belt..包瘦...都係啦....加埋"露底"就最good fit....露出的長度唔好長過半隻手掌ar


沒有留言:

張貼留言